بهمن ۹۳، سی و ششمین طلوع فجر انقلاب- 71/ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر:

رضایت خانواده‌ها، مهم‌ترین هدف باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر است

قاسم اللهقلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در ابتدای فعالیت‌مان با ۱۶ نفر کارمان را در روستای بنه‌کنار آغاز کردیم، آن روزی که فعالیت‌مان را شروع کردیم می دانستیم در صورتی که نخ صداقت و درستی را با خانواده ها گره بزنیم، به موفقیت دست پیدا می کنیم و همین‌طور هم شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم این شهرستان در ابتدای کار، ما را باور نکردند و می گفتند که چه کسی در فریدونکنار پیشرفت کرده که شما در این تیم به دنبال موفقیت هستید، به عقیده بنده توکل به خدا بسیار مهم است، ما هم به خداوند توکل کردیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر در ادامه با اشاره به اینکه خیلی ها معتقدند که باید بند «پ» در زندگی داشته باشید تا موفق شوید، گفت: من معتقدم که سه بند«ت» توکل به خداوند، تلاش و پشتکار و تصمیم درست و صحیح برای موفقیت کافی است.

رضایت خانواده مهم‌ترین برنامه باشگاه

اللهقلی خاطرنشان کرد: طی مراسمی باشکوه از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، از مدرسه فوتبال نمونه ما در شهرستان فریدونکنار تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این افتخار حاصل تلاش بسیاری از افرادی است که بدون هیچ چشم‌داشتی برای این مجموعه زحمت می کشند، برای تحقق این امر نیز مشکلاتی داشتیم، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین آنها زمین تمرین است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر اذعان داشت: چون زمین تمرین‌مان در اردوگاه شهید رجایی است و زمان تمرین را آنها انتخاب می کنند، در تابستان زمانی که زمین برای تمرین نداریم برای این ورزشکاران مسابقه فوتبال برگزار می کردیم و تلاش‌مان ایجاد رقابت در مدرسه فوتبال بود.

اللهقلی گفت: مهم‌ترین بخشی که در طول روز برای آن بهترین برنامه‌ها را طراحی می‌کنیم رضایت خانواده‌ها است، براساس نظرسنجی به عمل آمده در تمامی زمینه‌ها، توانستیم حداکثر رضایت‌مندی خانواده‌ها را کسب کنیم که این امر برای ما بسیار مهم است، در واقع باید این‌طور گفت مهم دستیابی به این عنوان نیست بلکه تکرار و حفظ نمونه شدن ضروری است.

دوست داریم فرابرتر فریدونکنار بمانیم و به شهرمان تعصب داریم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر اظهار داشت: در حالیکه برنامه‌های زیادی در ذهن داریم اما اتفاقاتی موجب می شود که ما را از ادامه کار پشیمان می کند، در شهری هستیم که از نظر امکانات شرایط محدود است، حتی ما انتظارات‌مان را برای پیشرفت نیز کم کردیم، منبع درآمدی نیز نداریم، مسئولان از لحاظ مالی به همان صورتی که از سایر تیم ها حمایت می کنند ما را می بینند، در صورتی که نباید باشگاه نمونه و برتر را با دیگر باشگاه‌ها به یک صورت مقایسه کرد.

وی افزود: جالب است بدانید از سایر شهرهای استان پیشنهاد می شود که با نام فرابرتر آن شهر فعالیت کنیم و خواسته‌های مان را نیز برآورده می کنند اما ما این پیشنهادها را رد می کنیم چرا که دوست داریم فرابرتر فریدونکنار بمانیم و به شهرمان تعصب داریم.

اللهقلی خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من این است که مجموعه ما بدون دریافت یک ریال از بازیکنان همه را مورد حمایت خود قرار دهد.

وی گفت: امسال هفتمین سال تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر است و افتخار داریم در فصل تابستان با بیش از ۲۵۰ کارآموز در حوزه‌های زیر ۸ سال، ۱۰ سال، ۱۲ و ۱۴ سال، و زیر نظر ۱۲ مربی مجرب و تحصیل کرده که دارای مدرک مربیگری از AFC و فدراسیون هستند کارمان را آغاز کنیم.

مدرسه فوتبال نمونه کشور

اللهقلی اظهار داشت: در طول سال، حدود ۴۰ یا ۵۰ درصد این بچه‌ها را به خاطر درس و تحصیل در اختیار نداریم اما در تابستان سعی بر این است که کارآموز درک کند، مربی چه کسی است، داور کیست، طعم برد و باخت را بچشد و همچنین با حضور در اردو یک روز بدون خانواده بودن را لمس کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر با اشاره به عملکرد سال ۹۳ تصریح کرد: در سال جاری، افتخاراتی چون مدرسه فوتبال نمونه کشور، صعود تیم نوجوانان به لیگ برتر، حضور مستمر جوانان در لیگ برتر، صدر نشینی رده سنی امید تا هفته هفتم مسابقات و حضور در لیگ مناطق کشور در رده سنی جوانان را به دست آوردیم.

وی اذعان داشت: کلاس‌های جانبی زبان انگلیسی، آموزش شنا و اردوهای درون استانی و برون استانی برای کارآموزان در نظر گرفته شد و همچنین بازی تدارکاتی و دوستانه با شهرهای استان اصفهان، تبریز، قم و تهران برگزار می کنیم و به ارتفاعات آلاشت و رامسر نیز عزیمت می کنیم تا بچه‌ها یک شب بدون خانواده را یادبگیرند و طعم اردو بچشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا