۵+۱ ائتلاف شکست خوردگان از ملت ایران علیه اسلام و انسانیت است/ شعار مرگ بر آمریکا به زودی محقق می شود

بصیر، به نقل از مرصاد،رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع راهپیمایان کرمانشاهی با اشاره به سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله سلطنتی در ایران اظهار داشت: اراده ملت ایران و مرگ بر شاهی که این ملت بر زبان می آورد عاقبت شاه را همانگونه که مردم خواستند رقم زد.

 

وی با اشاره به اتحاد و همدلی ملت ایران افزود: مردم ایران با اتحاد و یکرنگی مرگ بر بختیار را فریاد زد و بختیار به زباله دان تاریخ فرتاده شد، ملت ایران در برابر منافقین و تروریست ها شعار مرگ بر منافق سر داد و منافقین امروز ننگی بدتر از مرگ نصیبشان شده است، ملت ما فریاد زد مرگ بر صدام و امروز مرگ ننگین نصیب صدام شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران به پشتوانه اتحاد و همدلی خود فریاد زد مرگ بر شوروی و امروز شما فقط در صفحات تاریخ نامی از شوروی می شنوید.

 

شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران به زودی محقق خواهد شد

نقدی تصریح کرد: این ملت یقین داشته باشد تاروزی که این وحدت و ایمان را در خود دارد به همه آرزوها و آمال خود خواهد رسید و همه شعارهای ملت محقق خواهد شد. همانطور که شاه و بختیار و صدام و شوروی و منافقین نیست و نابود شدند، یقین بدانید که فریاد مرگ بر آمریکا نیز به زودی به نتیجه خواهد رسید. گرچه امروز در حقیقت اسرائیل و آمریکا مرده اند و پیکر نیمه جانی بیشتر از آنها باقی نیست.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آنها هر کاری که خواستند علیه ملت ایران انجام دادند، ترور مردم و دانشمندان ما، تحمیل جنگ هشت ساله به ما، ایجاد آشوب در نقاط مرزی ما، جنگ ناوگان آمریکا با ملت ایران، سرنگون کردن هواپیمای مسافر بری و ما، کشتی ها و شناورهای ما را هدف قرار داد، اما شکست خوردند و کودتاهای پشت سر هم آنها بی نتیجه ماند.

 

۵+۱ به دنبال عقده گشایی است

وی افزود: امروز همانهایی که از شاه ملعون حمایت می کردند، از شکنجه و کشتار حمایت می کردند، همان کشورها و دولت هایی که از منافقین و تروریست ها حمایت می کردند و به امثال صدام بمب ها و سلاح های شیمیایی می دادند و البته از ملت ایران شکست های پیاپی خورده اند، دور هم جمع شده و ائتلاف تشکیل داده اند، ائتلاف علیه آزادی، علیه اسلام و انسانیت و ائتلاف علیه ایران. نام این ائتلاف ۵+۱ است. ائتلافی که در آن دولت های شکست خورده از ملت ایران به دنبال عقده گشایی هستند.

 

سردار نقدی گفت: آنها نمی توانند به زبان بیاورند که از پیشرفت اسلام می ترسند، نمی توانند بگویند بدنهای ما از گسترش روز افزون اسلام در اروپا و آمریکا لرزان است. جرات ندارند به زبان بیاورند که از پیشرفتهای علمی و صنعتی ایران ناراحتند و سراسیمه ند از اینکه ایران جای آنها را در دنیا تنگ کند. نمی توانند هراس خود را از الگو شدن ایران برای ملت های آزاده جهان بیان کنند، نمی توانند اعتراف کنند که بخاطر کوتاه شدن دستشان از منابع ملت ها دچار ورشکستگی اقتصادی شده اند بنابر این بهانه ای به نام هسته ای را پیش کشیده اند.

 

وی با اشاره به نگرانی کشورهای ۵+۱ از استقلال ایران گفت: آنها به دنبال گرفتن استقلال ملت هستند اما نمی توانند این را به زبان بیاورند. اما پاسخ ملت ایران در برابر این بهانه جویی ها روشن است. ملت ایران اعلام می کند که اگر ما می خواستیم تسلیم شویم همان زمان که به دنبال تثبیت شاه بودید تسلیم می شدیم. همان زمان که مدرن ترین و وحشتناکترین شکنجه ها را به ساواک آموزش می دادید تسلیم می شدیم. آن زمانی که آمریکا در پوشش ساواک در هر استانی یک زندان مخوف داشت و هر ایرانی که اعتراضی به رژیم شاه و حتی اسرائیل آمریکا داشت جایش در شکنجه گاه ها بود.

 

این فرمانده ارشد بسیج با اشاره به حمله ننگین آمریکایی ها به طبس گفت: اگر می خواستیم تسلیم شویم آن روزی که ۱۲ فروند هواپیمای C۱۳۰ و بالگردهای خود را هزار کیلومتر به خاک ایران گسیل دادیدو نیروهای مسلح ما آگاه نمی شدند تسلیم می شدیم نه امروز که پهباد یک متری شما وارد کشور می شود نیروهای مسلح ما آگاه شده و آن را به غنیمت می گیرند. اگر ملت ما تسلیم می شد آن روزی اینکار می کرد که اسرائیل توان مقابله با همه کشورهای منطقه را داشت نه امروزی که اسرائیل مثل یک موش ضعیف زیر دست مجاهدان مقاومت فلسطین و لبنان است.

 

نقدی با اشاره به سالهای دفاع مقدس و نمایندگی صدام از دولت های استکباری غرب خاطر نشان کرد: اگر ملت ایران قصد تسلیم شدن داشت آنروزی تسلیم می شدیم که موشک های نوکرشان تا تهران می رسید، آروزی تسلیم می شدیم که کرمانشاه قهرمان با بمباران های رژیم بعث شخم زده می شد، اگر می خواستیم تسلیم شویم آنروزی تسلیم می شدیم که این شهر مظلوم زیر بمباران بود و مردم شعار مرگ بر آمریکا سر می دانند، اما امروز چه؟ آنهایی که از ملت ما می خواهند که تسلیم شود بدانند که ملت ما تسلیم پذیر نیست.

 

وی تصریح کرد: اگر قرار بود تسلیم شویم باید روزی اینکار می کردیم که رئیس جمهور آمریکا در دنیا آبرو داشت و هرجا که می رفت برای او کف می زدند و از او در خیابان ها استقبال می کردند نه امروز که اگر رئیس جمهور آنها احیانا جرات کند و به کشوری برود با سنگ و کفش تظاهرات اعتراضی مردم دنیا رو به رو می شود. اگر قرار بود تسلیم آمریکا شویم روزی اینکار را می کردیم که آمریکا ثروت سر شار داشت نه امروز که ایالات متحده ذلیل ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و روزی ۲.۵ میلیار دلار به این بدهی افزوده می شود.این ملت که تسلیم آمریکای قلدر سال ۵۷ نشد، تسلیم آمریکای ضعیف و ذلیل امروز نخواهد شد.

 

۵+۱ خواهان توقف فعالیت های هسته ای بدون برداشتن تحریم هاست

سردار نقدی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با ۵+۱ تصریح کرد: مردم می دانند که آنها در مذاکرات خود می گویند بیایید توافق نامه را امضا کنید و انرژی هسته ای خود را کنار بگذارید و ما هم تحریم ها را بر نداریم. سالهای دیگر اگر ثابت شد شما آدم های خوبی هستید ما تحریم ها را بر خواهیم داشت. اگر قرار بود که شما ۱۰ سال یا ۲۰ سال دیگر تحریم ها را بردارید و ملت ما می تواند با وجود تحریم ها به پیشرفت های خود ادامه بدهد، دیگر چه ضرورتی به مذاکره است؟ شما تحریم ها را بگذارید و ماهم به راه پیشرفت خود می رویم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این منطق رسوا و این منطق ذلیل است که امروز مستکبران با ملت ما دارند و ملت ما پاسخش به این حرف ها یک جمله است و آن این که “انرژی هسته ای حق مسلم ماست”.

 

وی تصریح کرد: مطمئن باشید که پیروزی نهایی از آن ماست. ۳۶ سال در کنار هم بودیم در اشکها و لبخندها، در شادی ها و در غم ها، در سختی ها و پیروزی ها کنار هم بودیم، قارس و ترک و عرب و کرد و همه اقوام در پستی و بلندی ها کنار هم بودیم و تا شکست نهایی آمریکای حقیرف تا آزادی بیت المقدس در کنار یکدیگر خواهیم ماند.

 

فرمول های بی نظیر رهبر انقلاب برای اداره کشور در سخت ترین شرایط راهگشاست

 

نقدی به ایستادگی ملت در برابر مشکلات اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت مطمئن باشند که با تحریم و فشار در برابر کشور ما به نتیجه نمی رسند، ما اقتصاد مقاومتی را داریم، ما فرمول و راهکار بی نظیر رهبری را برای اداره کشور در سخت ترین شرایط را داریم و این را پیاده خواهیم کرد.

 

وی همچنین به ضرورت وحدت دولت و ملت و اقوام ایرانی در کنار یکدیگر اشاره کرد و گفت: هر ملتی که در کنار یکدیگر به آرمانهای بلند خود نزدیک می شود با سختی های بیشتری نیز مواجه خواهد شد اما ما از سختی راه نمی ترسیم. ما همان مردمی هستیم که ۲۲۰ هزار شهید را تقدیم اسلام کرده اند. مردم قهرمان کرمانشاه که امروز اینجا جمع شده اند همان قهرمانانی هستند که ۱۰ هزار شهید و ده ها هزار جانباز را تقدیم اسلام کرده و در راه آرمانهای خود تا آخر خواهند ایستاد.

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا