حاتمی: می‌خواستم ناجی پرسپولیس باشم اما نشد

بصیر، بابک حاتمی در مورد پیروزی روز گذشته (جمعه) پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی با پدیده کمی برای ما مشکل شد. به غیر از ضربه سر عالیشاه هر چه زدیم به در بسته خورد، واقعاً خودم بعضی مواقع به شانس بد پرسپولیس شک می‌کنم.

وی ادامه داد: گلی که زدیم فوق‌العاده بود. روی سانتر عالی هادی نوروزی، امید عالیشاه مثل باد به توپ رسید و کاری کرد که عالی بود. همه ما منتظر این سه امتیاز بودیم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

مدافع پرسپولیس در خصوص موقعیت گلی که در بازی با پدیده از دست داد، خاطرنشان کرد: در آن صحنه می‌توانستم به مهاجمان پاس بدهم تا آنها گلزنی کنند اما شرایط بازی طوری شد که خودم به توپ ضربه زدم. شاید می‌خواستم خودم ناجی باشم و با خودخواهی به توپ ضربه زدم ولی نتوانستم گلزنی کنم.

حاتمی درباره روند پرسپولیس در ادامه لیگ گفت: می‌خواهیم همین روند را ادامه بدهیم و باز هم هواداران را خوشحال کنیم. انشاالله صبای قم هم را در بازی بعدی شکست می‌دهیم تا با روحیه بالا به لیگ قهرمانان آسیا برویم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: می‌خواهیم با روحیه بالا به لیگ قهرمانان آسیا برویم و نتایج خوبی هم در این مسابقات به دست بیاوریم و دوباره مردم و هواداران را خوشحال کنیم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا