دروغ «ابتکار»ی برای فرار از مسئولیت

بصیر، سيد محسن ميرشمسي در صفحه شخصي خود نوشت:

وقتی انتقادات به سازمان حفاظت از محیط زیست در مورد پدیده گرد و غبار استان خوزستان و سایر مناطق غربی کشور بالا گرفت و وقتی شخص «معصومه ابتکار» در کانون انتقادات قرار گرفت، ایشان برای فرار از فشار انتقادات و شانه خالی کردن از بار مسئولیت، به اصطلاح دست به افشاگری زد و تقصیر را به گردن نمایندگان مجلس انداخت.

وی گفت که همین نمایندگان منتقد، کل اعتبارات پیش‌بینی‌شده از سوی سازمان محیط زیست در بودجه ۹۴ برای مقابله با پدیده گردوغبار را حذف کرده‌اند!

این در حالیست که کمیسیون تلفیق مجلس مبلغ ۵۵ میلیارد تومان را به این امر اختصاص داده و این مصوبه یک روز قبل از مصاحبه خانم ابتکار در رسانه‌ها منتشر شده است!

متن مصوبه کمیسیون تلفیق: مبلغ پانصد و پنجاه میلیارد (۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال به منظور مقابله با روند فزاینده و شدت وقوع پدیده‌هایی نظیر گرد و غبار و خشکسالی، حفاظت از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور، احیاء و پایش آن به سازمان حفاظت محیط زیست (متن کامل مصوبه کمیسیون تلفیق)

خانم ابتکار می‌گوید همه اعتبارات حذف شده است یعنی اعتبار صفر! پس این ۵۵ میلیارد تومان چیست؟!

حالا عده‌ای برای ماست‌مالی دروغ خانم ابتکار، عکس ذیل را منتشر کرده‌اند که الکی مثلاً خانم ابتکار دارد راست می‌گوید!

دروغ «ابتکار»ی برای فرار از مسئولیت

در حالیکه در عکس نیز مشخص است که این خبر مربوط به بودجه سال ۹۲ بوده و در زمان دولت احمدی‌نژاد است و ربطی به بودجه سال ۹۴ که مورد ادعای خانم ابتکار است، ندارد!

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا