اظهارات گودرزی و افشارزاده درباره کرسی‌ بین‌المللی

بصیر، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نخستین جلسه شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی گفت: تلاش شده آئین‌نامه رسمی در زمینه حضور نمایندگان ما در مجامع بین‌المللی نوشته شود که چارچوب مشخصی داشته باشد. تمرکز روی فعالیت‌ها نتیجه در بر خواهد داشت و در مقابل اتفاقاتی که در انتخابات مجامع بین‌المللی می‌افتد ما غیرفعالیتم و باعث تأسف است که برخی کرسی‌ها را از دست داده‌ایم. باید در جهت حل این مشکل تلاش شود.

وی افزود: اگر ما نماینده‌ای داریم باید آن را حفظ کرده و اگر نداریم جذب کنیم. ما در وزنه‌برداری با از دست دادن کرسی شاهد اتفاق نامیمونی بودیم که امیدواریم دیگر تکرار نشود. امیدواریم بخش بین‌المللی تلاش کرده تا این فضاها تقویت و سازمان‌دهی شود. لازم است درباره اتفاقاتی که در مجامع بین‌المللی می‌افتد به روز باشیم عضویت در کرسی‌ها با تلاش افراد بوده و کمتر کمک فدراسیون و وزارت را دیده بودیم که لازم است برای افزایش کرسی‌ها از پشتیبانی دولت و ورزش استفاده کنیم.

در ادامه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال به عنوان یکی از اعضای شورا با  اشاره به اینکه برای حفظ کرسی‌ها بودجه مناسبی باید در نظر گرفته شود، عنوان کرد: در المپیک ۲۰۱۲ یکی از دوستان می‌خواست در کشتی در انتخابات شرکت کند ما برایش بلیت گرفتیم اما کسب کرسی با طلا، پارچه و فرش به دست نمی‌آید. باید دفاع کرد و ارتباط ذهنی گرفت تا یک کرسی کسب شود.

وی  افزود: خواهش من این است بودجه اختصاصی برای نمایندگان در نظر گرفته شود و فعالیت‌های آنها هم رصد شود. متأسفانه ما در کشتی، وزنه‌برداری، دو میدانی کرسی اثرگذار نداریم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا