فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص):

داعش جرات نزدیک شدن به مرز ایران را ندارد/ قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از پروژه‌های دانشگاهی مرتبط حمایت می‌کند

بصیر،

شامگاه روز گذشته امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در اولین همایش لاله های فاطمی که در مسجد رسول اکرم مسجد دانشگاه دامغان با حضور دانشجویان وعموم مردم دامغان برگزار شد، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: بسیار خوشحال و خشنود هستم که امروز در محل علم و دانش در خدمت شما دانشگاهیان هستم.

وی با اشاره به موضوع دشمن شناسی تاکید کرد: هدف اصلی دشمن را می توان دنبال کردن منافع استعماری از دست رفته خود دانست.

اسماعیلی افزود: دشمنان از راهکارهای فراوانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند که از مهمترین آن ها می توان  به از بین بردن هویت ملی و مذهبی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کر: دشمن در صدد تضعیف روحانیت است چرا که در طول مدت انقلاب و حتی قبل از آن روحانیت تاثیر گذار بوده است و می توان ادعا کرد که اسلام بدون روحانیت به گمراهی کشیده می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امام چون یک دیدگاه وسیع داشت فرمود جدایی دین از سیاست به معنی رفتن کشور به سمت طاغوت است.

وی اختلاف مراجع تقلید دربرخی احکام را نشانه ای از اختلاف ندانست و اظهار کرد: مراجع تقلید که هر کدام رساله مربوط به خود را دارند، به هیچ وجه باعث انحراف نمی شوند چرا که مبدا و مقصد همه مراجع یکسان است.

اسمائیلی با اشاره به جایگاه ولی فقیه در کشور تصریح کرد: همگان باید بدانند فقط یک ولی فقیه و یک رهبر داریم و نباید در کشور هر کسی ساز خود را بزند.

ما هرگز به دشمنان لبخند راهبردی نمی زنیم و کشور را تقدیم آن ها نمی کنیم

وی با اشاره به تبلیغات دشمنان تاکید کرد: بنده در دانشگاه دامغان دیدم که با اقدام جهادی دانشگاه بدون هزینه های گزاف  توانستیم امروز کنار یکدیگر جمع شویم و به یاد شهدا باشیم و ما باید همیشه این گونه رفتار کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: ما هرگز به دشمنان لبخند راهبردی نمی زنیم و کشور را تقدیم آن ها نمی کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تاکید کرد: در موضوع تهاجم فرهنگی می توان گفت که در این مورد دشمن از عنصر قافل گیری استفاده می کند زیرا مخاطب اصلی خود را جوانان می داند.

اسماعیلی افزود: گاهی دشمنان تفرقه های مذهبی و دینی در کشور را با جدیت دنبال کرده اند اما در کل موفق نبوده اند که دلیل آن هم حضور با بصیرت و همیشگی مردم در صحنه ها بوده است و به فضل خدا هیچ گاه هم موفق نمی شوند.

وی گفت: در کشور امروز مشکلات فراوان داریم اما در اسلام این شرایط بی سابقه نیست و راه مقابله با این شرایط و دشمنی های دشمنان همان عنصر بصیرت و جسارت است کمه رهبری و شهدا به ما آموخته اند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: شهادت فرصتی است تا عاشقی با معبود شکل گیرد اما بعضی ها مانند داعش  که مانند حیوانان درنده ای هستند این فرهنگ را نشانه گیری کرده اند و کشته شدگان خود را که در راه خون ریزی و بی خانمان کردن انسان ها است، شهید می دانند.

 وی تاکید کرد: امروز باید خیلی مراقب باشیم که بحث شهادت در کشور به طور کامل معرفی شود شهادتی که از جنس انتخاب بوده نه حتی اتفاق و این گونه واژه ها بلکه نوع شهادت جوانان ما از نوع شهادت یاران امام حسین(ع) به حساب می آید.

طایفه بنی عباس امروز در کشور کت و شلوار پوش شدهاند

اسماعیلی با اشاره به برخی از افراد در داخل کشور که به اصل داشتن تکنولوژی هسته ای معترضند، گفت: عده ای امروز در کشور می گویند انرژی هسته ای کدام است این ها همان طایفه بنی عباس هستند که فقط امروز کت و شلوار می پوشند.

 وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری تصریح کرد: حضرت آقا فرموده اند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست و باید گفت که منطق شهید همان حماسه آفرینی است و نمی توان افرادی که هیچ چیزی از این منطق نمی دانند را شهید دانست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) مسیر شهادت را بسته ندانست و تاکید کرد: امروز هم ما در حال شهید دادن هستیم که به خاطر سلامت و حفظ جامعه است.

قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از پروژه های دانشگاهی مرتبط حمایت می کند

وی با اشاره به فضای دانشگاه گفت: حضرت آقا می فرمایند که اساتید فرماندهان جبهه مقابله با جنگ نرم هستند و همه باید بدانند که ما امروز در دل جنگ نرم قرار داریم.

اسماعیلی افزود: آقا در ادامه می فرمایند که دانشجویان افسران جنگ نرم هستند و نه سرباز چرا که افسر وظیفه دارد که هم دستور را اجرا کند و هم در صحنه حضور داشته باشد.

وی گفت: در دو بستر تحقیقات نظری و صنعتی می توانیم از شما دانشجویان گرامی حمایت کنیم و در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) شما دانشگاهیان را از خود جدانمی دانیم و با همین باور امروز هم با دانشجویان کشور عزیزمان کاری را کرده ایم که در کشورهای دیگر بی نظیر است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: اگر مقاله و یا پژوهشی به پدافند هوایی مربوط باشد، نه تنها حمایت می کنیم بلکه در جهت دهی نظام وظیفه عمومی تاثیر می دهیم تا دانشجویان در طول دوران سربازی اقدامات تخصصی انجام دهند.

وی اظهار کرد: پدافند هوایی در گذشته در دل نیروی هوایی بود اما باید به گفته رهبری پدافند خط دفاعی باشد و در کارزار باید اول پدافندهوایی وارد کار شود .

اسماعیلی افزود: کشور ما دشت و کوه و جلگه و مناطق جغرافیایی مختلفی دارد اما قرار نیست ما مانند سال های دفاع مقدس عمل کنیم در زمان جنگ سمت تحدید مشخص بود ام امروز سمت و سوی  تحدید مشخص نیست و نیروگاه های هسته ای و تعداد زیادی پالایشگاه داریم که نیاز به مراقبت دارند.

وی تصریح کرد: گاهی اطلاع می دهند یک هواپیمایی ربوده شده است ما کارهایی را انجام می دهیم اما نباید فعالیت های ما به نحوی باشد که پرواز های دیگر که گاها بیش از ۲۰۰ پرواز در حال انجام است، به خطر بیفتد که نشان از اهمیت پدافند هوایی دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) دفاع مقدس را تجربه خوبی دانست و تاکید کرد: باید دفاع ما مردمی شود که تجربه خوب آن را در سال های دفاع مقدس داریم زیرا اگر این گونه نباشد در ادامه به مشکلات زیادی برخورد می کنیم که حل آن ها بسیار مشکل است.

وی با اشاره به برنامه دفاعی ویژه پدافند هوایی از تاسیسات هسته ای تاکید کرد: تاسیسات هسته ای که با خون جگر به وجود آمده باید توسط پدافند هوایی محافظت شود و به همین منظور نقاط پدافندی در اطراف آن ها گسترش یافته است.

اسماعیلی گفت: دستاورد هایی که در طول چندین سال به دست آمده است اگر به صورت مستمر حفظ نشود در کمتر از نیم روزی از دست می رود و از همین رو ما برای جزایر و شخصیت ها و اماکن حیاطی نیز برنامه ویژه داریم .

 وی دانشگاه را در نوآوری های نظامی مهم ارزیابی کرد و گفت: نو آوری های بعد از تفکیک پدافند هوایی به دانشگاه ها برمی گردد که همان دانشجو های جوان هستند که این گونه دست به اختراع زده اند جوانانی که  دانشگاه های برتر جهان برای ادامه تحصیل از آن ها دعوت کرده اند اما در داخل کشور در حال تلاش هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: جوانان دانشگاهی که این گونه در حال خدمت به کشور هستند به من گفته اند که امیر اسماعیلی ما فقط از شما می در خواست داریم که به آقا بگویید برای ما دعا کند.

نتانیاهو مانند کودکی است که در کودکستان حرف های بچه گانه می زند

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در سیستم های راداری به فناوری دست یافته ایم که برای اولین بار به پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا یعنی U2 که در نزدیکی جاسک در حال ورود به کشور بود، اخطار دادیم و بعد از آن بود که سراسیمه خلبان خود را معرفی کرد و بلافاصله دور شد که در آن زمان در فاصله دو کیلومتری کشور ما بود.

اسماعیلی با اشاره به نشناندن هواپیمای بدون سرنشین RQ170: ازبه زمین نشاندن این هواپیما استفاده های راهبردی فراوانی شد که در نوع خود بسیار کاربردی بود.

وی با اشاره به صحبت های اخیر نتانیاهو گفت: نتانیاهو مانند کودکی است که در کودکستان مشغول صحبت های بی پایه و اساس و بچه گانه است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز به علت ترسی که از نابودی خود دارد ایران هراسی را دنبال می کند اما  بگذارید  دنیا هر چه می خواهد بگوید چرا که ما امامی داریم که دنیا به آن قبطه می خورد.

وی با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: ریگی فکر دستی بالای دست خود را نکرده بود وی تصور این را هم نمی کرد که هم زمان اگر چهار پرواز وارد کشور شوند می توانیم او را دستگیر کنیم و به قدری مطمئن بود که در زمان ورود نیرهای کشور عزیزمان به هواپیما کاملا خواب بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در رابطه با جزئیات دستگیری عبدالمالک ریگی تصریح کرد: باید ما کاری می کردیم که خلبان متوجه نمی شد تروریستی مانند ریگی داخل هواپیما است اما خلبان قبول نمی کرد که بر روی زمین بنشیند در این زمان بود که با جنگنده های ارتش او را مجبور کردیم بعد از یک ساعت چرخش در آسمان هواپیما را به زمین بنشاند.

وی با اشاره به حجم بالای پروازها از آسمان ایران، خاطرنشان کرد: بعد از اتفاقاتی که در اوکراین افتاد تعداد پروازها در کشورمان از ۴۰۰ پرواز در روز به ۱۲۰۰ پرواز در روز رسیده است.

اسماعیلی افزود: این هواپیماها از نقطه ای که وارد می شوند تا زمانی که خارج شوند از فراز چندین نقطه حیاطی و مهم می گذرند که نشان از سخت بودن شرایط کنترل دارد.

وی امنیت هوایی کشور را در خاور میانه بی نظیر دانست و ابراز کرد: آسمان ایران به گفته مراکز مهم جهانی امن ترین آسمان در خاور میانه است و سامانه های پدافندی ایران کاری کرده که امروز کسی نمی تواند بدون اجازه ما در نزدیکی مرزها هم کاری کند که نمونه بارز آن داعش است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: اگر داعش قصد نزدیکی به مرزهای مار ا داشته باشد کاری می کنیم که مادران این حیوانات درنده خو از به دنیا آوردن آن ها پشیمان شوند.

 وی افزود: بنده دیده ام که ناو جنگی آمریکا از دو کستی کوچک سپاه ترسیده و فرار کرده چرا که آن ها خوب می دانند برای لبخند زدن و لبخند دیدن نیامده اند و تشنه شهادتند.

 

 

 

snn.ir

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا