سه سازمان برتر دانشی کشور معرفی شدند

بصیر،با اختتامیه چهارمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران با حضور اعضای هیات داوران این جایزه برترین شرکتهای برتر در مدیریت نوآوری، فناوری و مدیریت فناوری معرفی شدند.

بر اساس رای داوران شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و بانک پاسارگاد به عنوان سازمان های دانشی برتر در ایران (MAKE) انتخاب شدند.

در اختتامیه چهارمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران، همچنین پتروشیمی رازی، همراه اول و مهر اقتصاد به عنوان شرکتهای رتبه دوم، دکتر مهدی فضلی (مدیرعامل شرکت گلرنگ) و

مهندس حیدر بهمنی (مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران) به عنوان بهترین رهبران دانشی و گروه شهید میثم و گروه مهد تاژ به عنوان شرکتهای با بیشترین رشد امتیاز نسبت به سال قبل معرفی شدند.

گفتنی است، چهارمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران زیرمجموعه هفدهمین دوره برگزاری این جایزه جهانی در سراسر دنیاست که دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از بنیاد جهانی سازمان جهانی برتر با حضور قریب به ۵۰ سازمان ایرانی، برگزار کننده آن بوده است.

مراسم اختتامیه جایزه MAKE در ایران روز یکشنبه با معرفی سه سازمان برتر ایرانی راه یافته به جایزه سازمان دانشی برتر آسیا که از سوی بنیاد جهانی جایزه در هنگ کنگ برگزار می شود در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا