به تکریت خوش آمدید/ تصاویر آزادی قلب صلاح الدین

بصیر،

تصاویر آزادسازی شهر تکریت از چنگ تکفیری ها و بازماندگان حزب بعث منتشر شد.

به تکریت خوش آمدید

رزمندگان جبهه مقاومت گزارش می دهند که دیگر هیچ مقاومتی از تکفیری ها دیده نمی شود و تمام تروریست هایی که در چهار روز اخیر به این محور گسیل شده بودند، در هم شکسته و بیرون رانده شده اند.

آزادی ابوعجیل تکریت

تکریت آزاد شد

* طی روزهای گذشته و با تلاش های کشورهای غربی – عربی حامی تکفیری ها، نیروهای کمکی برای جلوگیری از آزادی تکریت به این محور گسیل شده بود و این امر، شرایط نبرد را به شدت سخت تر کرده بود، اما موج دوم یورش تکفیری ها نیز در هم شکسته شد و زادگاه صدام از لوث وجود بعثی ها و تکفیری ها پاک شد.

 

* میدان ابوعجیل تکریت

فلکه ابوعجیل تکریت

نصب پرچم عراق در فلکه ابوعجیل تکریت

 

میدان ابوعجیل تکریت

این همان میدانی است که تکفیری ها، جوانان اهل سنت عراق را به جرم وابستگی به دولت، اعدام کردند.

 

* شبکه العراقیه:

کریم النوری سخنگوی نیروهای مردمی عراق به تلویزیون العراقیه گفت: ساعات آینده شاهد پیروزی‌های نظامی مهمی در بخش‌های مختلف استان صلاح الدین به ویژه پس از اخباری که از فرار تروریست های داعش به خارج شهر تکریت حکایت دارد خواهیم بود.

وی افزود: اخبار وارده از شهر تکریت به فرار اغلب تروریست‌های داعش به سوی ناحیه الفتحه همجوار با استان نینوا پس از پیروزی های نیروهای عراقی و مردمی که منجر به ناحیه العلم و روستای البو عجیل و دیگر روستاها شد حکایت دارد و طی ساعات آینده مناطق جدیدی از لوث داعش آزاد خواهد شد.

 

* شبکه الفرات:

شبکه الفرات عراق گزارش داد: خیابان های مناطق کوی القادسیه در مرکز تکریت مملو از اجساد کشته شدگان داعشی پس از عملیات نیروهای مردمی و امنیتی علیه آنها و انهدام مراکز آنهاست.‎

 

* علت کندی پاکسازی تکریت

موفق الربیعی نماینده ائتلاف دولت قانون گفت: شهر تکریت به شهری مین گذاری شده تبدیل شده است و همه مناطق مسکونی و خیابان ها و تیرهای برق بمب گذاری شده است و تعدادی تک تیرانداز در خطوط مقدم حضور دارند. این موضوع پاکسازی شهر را کند کرده و مسلم است که سختی های زیادی در راه آزادی تکریت وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا