انتشار نخستین فیلم از سردار سلیمانی در عراق

بصیر،بصیر،

سردار سلیمانی، مشاور ایرانی ارتش عراق در نبرد با تکفیری ها، به زبان عربی به جوانان عراقی توصیه کرد، بیشتر از هرچیز به دنبال جلب رضایت پدر و مادر و احترام به آنها باشند و برای نجات مردم مظلوم عراق، با جدیت تحصیل علم کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ویدئویی که امروز جمعه در رسانه های عربی منتشر و اعلام شده که نخستین ویدئو از حضور سردار قاسم سلیمانی در عملیات آزادسازی صلاح الدین و در اطراف تکریت است، سردار سلیمانی به زبان عربی، جوانان عراقی را به احترام به پدر و مادر و تحصیل علم توصیه می کند.

در این ویدئو که فرزندان یکی از فرماندهان یگان های عراقی (یگان ابوزینب اللامی)  آن را ضبط کرده اند، سردار سلیمانی، آنها را محمد، علی و ابالفضل خطاب می کند و با لحنی بسیار صمیمانه و دلنشین به پرسش آنها پاسخ می دهد.

“حال شما چه طور است؟ خوب هستید؟ من فکر می کنم که شما باید قدر پدر خود و همینطور مادرتان را بدانید. آنها حق بزرگی به گردن شما دارند. البته همه پدر و مادرها اینگونه هستند اما پدر شما مجاهد است و مدت زیادی در راه جهاد بوده و منتظر شهادت. من فکر می کنم اگر شما می خواهید به آنها احترام بگذارید بهترین راه اطاعات کردن و انجام دادن کارهایی است که آنها راضی هستند. بعد از رضایت خداوند، رضایت پدر و مادر مهمترین رضایت است و در قران دراین باره به شدت تاکید شده است.
موضوع دیگر هم اینکه توصیه می کنم که با جدیت درس بخوانید و به درجات بالای علمی برسید. به خصوص در این شرایط دشوار که عراق و شیعیان به متخصصان، متخصصان مجاهد نیاز دارند و انشاالله بتوانید با تحصیل در رشته های مختلف در آینده به مردم مظلوم عراق کمک کنید. التماس دعا و به اعضا یگان (ابوزینب اللامی) سلام برسانید.

 

یظهر قاسم سلیمانی الذی شارک فصائل الحشد الشعبی فی عملیات تحریر صلاح الدین،  وهو ینصح ابناء المقاتل ابو زینب اللامی، احد قادة الحشد الشعبی المسؤول عن الشؤون الامنیة، باطاعة الوالدین والالتزام باخلاق الاسلام واهل البیت (ع).

وقال سلیمانی فی نصائحه لابناء اللامی، وهو من المقاتلین الابطال فی المعرکة التی تخوضها القوات الأمنیة والحشد الشعبی ضد تنظیم داعش الارهابی، ویعتبر ایضا الذراع الایمن لقائد الحشد الشعبی، ابو مهدی المهندس، ان من اعظم الاعمال عند الله هو الجهاد.

وبحسب اجواء الفیدیو ومعالم المکان، یبدو ان الفیدیو التقط للقائد المجاهد فی منطقة صلاح الدین فی الایام القلیلة الماضیة.

 

مصاحبه با سردار سلیمانی

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا