اعزام ۱۰ کاروان از دانشگاهيان کشور به عتبات عالیات

بصیر،

حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی گفت:اعزام دانشگاهیان به عتبات عاليات شهرهای مقدس (نجف، كربلا، كاظمين) از روز۲۰ اسفند ماه با اعزام دو کاروان از استان لرستان آغاز شده و با اعزام کاروان‌های دانشگاهی از استان‌های کرمان،مازندران، تهران و اصفهان ادامه یافت و هم اکنون ۱۰ کاروان در دو شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلی حضور دارند.

 

وی افزود:در اين دوره بيش از سه هزار و۵۰۰ نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند و روزانه ۳ كاروان تا۲۰ فروردين سال ۹۴ به عتبات اعزام خواهند شد.

 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:زائرين۷ شب را در شهرهاي مقدس عراق در هتل متمرکز دانشجویی اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي مقدس نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت.

 

وی به برنامه های زیارتی سفر اشاره کرد و گفت:زیارت مسجد سهله، مسجد كوفه، بازديد از قبرستان وادي السلام، بیت حضرت امام (ره)،کتابخانه کاشف الغطاء و … از جمله برنامه‌هاي زيارتي زائران دانشجوی ايراني در عتبات عاليات خواهد بود.

 

فقیهی در خصوص برنامه‌های فرهنگی سفر عتبات دانشجویی گفت:کاروان‌های عتبات دانشجویی یک جلسه توجیهی-آموزشی قبل از سفر خواهند داشت و به زائرین یک بسته فرهنگی شامل نشریه هشت بهشت، کتاب فرزانگان حرم و لوح فشرده راهیان آسمان اهدا خواهد شد.

snn.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا