برگزاری ۲۱ کنسرت در ایام نوروز در مازندران

بصیر، صبح امروز نشست خبری سید اسماعیل احمدی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ساعت ۸:۳۰ در ساختمان این اداره‎کل برگزار شد و خیلی زود به پایان رسید.

زمان این نشست به دلایل نامعلوم، خیلی کوتاه بود و تنها ۵ خبرنگار توانستند سئوالات خود را مطرح کنند، بنا به اعلام مسئولان روابط عمومی، به‎ناگاه اتمام جلسه اعلام شد.

سرپرست اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای این نشست خبری، ضمن تبریک سال جدید و همچنین تسلیت ایام فاطمیه به خبرنگاران، به بیان برنامه‌های ویژه سال نو پرداخت و گفت: در تعطیلات نوروز ۹۴، هفت نمایشگاه کتاب، هشت نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و صنایع دستی در سطح استان مازندران برپا می‌شود و بسته‌های فرهنگی، هنری و مذهبی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار مجوز برگزاری ۲۱ کنسرت در ایام نوروز داده شد، اظهار کرد: برگزاری دو جنگ بزرگ شادی در استان از ویژه‎برنامه‎های اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز است.

احمدی با اشاره به برنامه‎های اجراشده توسط این اداره‎کل در سال ۹۳، خاطرنشان کرد: با توجه به نام‎گذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری، سعی در کیفیت‎بخشی به برنامه‎ها داشتیم.

سرپرست اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با طرح این خواسته که باید خبرنگاران استان پالایش شوند، افزود: در سامانه ارشاد، حدود ۹۰۰ خبرنگار ثبت شده‌اند که با آمار واقعی تفاوت زیادی دارد.

در حاشیه این مراسم خبرنگاری با زیرسوال بردن مجمع صنفی زنان خبرنگار، از احمدی خواست تا این مسئله را پیگیری کند که سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد با غیرقابل قبول دانستن این واحد صنفی و مجامع مشابه دیگر، خاطرنشان کرد: تنها نهاد مورد تأیید ارشاد اسلامی خانه مطبوعات است و دیگر مجامع صنفی مورد حمایت ما قرار ندارند.

یکی از بانوان خبرنگار حاضر در نشست در پاسخ به سوال مطرح‌شده پیرامون مجمع زنان خبرنگار، گفت: این مجمع صنفی در راستای رسیدگی به مشکلات خبرنگاران زن استان در اداره‎کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده است و هیچ‌گونه فعالیت موازی یا خلاف جهتی با خانه مطبوعات ندارد.

در پایان از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران حاضر، آلبوم موسیقی محلی آزاد گله ۲ اهدا شد.

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا