پیام تبریک فرمانده سپاه فریدونکنار به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴

بصیر، فرمانده سپاه فریدونکنار به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۴، طی پیامی این عید سعید باستانی را تبریک گفت.

این پیام به شرح ذیل است:

«اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِكَ یا أمانَ الخائِفین»

پيام نوروز اين است كه همواره بايد مهرورز بود و زندگي كرد، زيرا كه زمان هميشه از آن شما نيست، نوروز جریانی تازه در رگ‌های امید، روحی نو در کالبد جان وجود است، دستان پر نوازش بهار، طبيعت را از خفتن بيدار مي‌سازد و رازهاي رنگارنگ و عطرآگين خويش را نثار نگاه‌ها مي‌كند.

در اين بهاران كه جاي خالي شهدايمان در كنار سفره هفت سين احساس می‌شود،  تنها دلخوشي و تسلاي‌مان، صلابت و غرور توفيقات به دست آمده و ايستادن نظام اسلامي بر قله‌هاي افتخار است، در آغازين روزهاي سال جديد، مهمان عزيزي داريم، نوروز امسال با عطر فاطميه و تجلي مظلوميت فاطمه زهراء (س) عجين شده است.

مردم ایران زمین با دل‌هایی آکنده از عشق به ائمه اطهار(ع) نخستین بانوی راه ولایت، ام‌الائمه حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا(س) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به استقبال نوروز می‌روند که فرصتی دوباره برای آغاز گذشتن از گذشته‌ها و خروج از کهنه‌گی به سوی تازگی است.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان، متربیان صالحین، مربیان و سرگروه‌های صالحین، فرمانده‌هان حوزه‌ها، مدیران کانون، پاسداران سربازان عزیز و همه آنهایی که در عرصه جنگ نرم وسخت تلاش کردند تشکر وقدردانی نموده و توفیقات روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پایان لازم است عید بهاران را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه اي عزيز، بسيجيان هميشه در صحنه و بي ادعا و همه شما مردمان شريف شهرستان فریدونکنار تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال ۹۴، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. ” انشاء الله”

سید ولی میرشفیعی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا