آنچلوتی ۱۷ بازیکن خود را از دست داد

بصیر،در حالی که شکست از بارسلونا در نیوکمپ برای آنجلوتی و مردانش تلخ و بحرانی توصیف شده شروع بازی های ملی و ترک کمپ باشگاهی نیز مشکلات این مرد ایتالیایی را دو چندان کرده است. او عملا کنترل مناسبی روی لالیگا ندارد و برای رسدین به صدر جدول امیدوار نیست.

ایکر کاسیاس، راموس، کارواخال، کوئنترائو، په په، کریستیانو رونالدو، خدیرا، واران، بنزما، مودریچ، بیل، مارسلو، لوکاس سیلوا، کیلور و چیچاریتو بازیکنان ملی پوشی هستند که رئال مادرید را به مقصد تیم ملی کشورشان در جریان بازی های ملی فیفا ترک کرده اند و آنچلوتی بدون این بازیکنان عملا تمرینی نخواهد داشت و بهتر است او هم استراحت کند و به امید هفته های باقی مانده ار لالیگا بماند.

این مربی ایتالیایی سبک خاصی در مربیگری دارد که برای اهالی فوتبال کاملا شناخته شده ولی هنوز جذاب است. او هرگز علاقه ای به حضور بازیکنانش زیر دست مربیان مختلف ندارد و نمی خواهد شاهد تغییر نوع بازی مردانش در تیم های ملی باشد.

رئال مادرید به توجه به اوجیگیری بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای مدعی بودن و رسیدن به اوج ندارد اما نمی شود در فوتبال حرفه ای امروز آنجلوتی و مردانش را کاملا ناامید و شکست خورده فرض کرد. آنجلوتی بدون ۱۷ بازیکن اصلی و مهم تیمش باید منتظر آغاز دوباره فوتبال باشگاهی باشد تا با برنامه ای که از آن به عنوان برنامه احیای مادرید یاد شده، بار دیگر این تیم را صدر جدول پر اعتبار لالیگا نزدیک کند.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا