محرومیت پرسپولیس در هاله ای از ابهام

بصیر، تماشاگرا ن پرسپولیس هشدار AFC را چندان جدی تلقی نکردهآند به نحوی که در جریان دیدار این تیم مقابل بنیادکار یکی دو بار شاهد پرتاب ترقه از سوی آنان بودیم. این در حالی بودکه نمایندگان AFC در تهران، قبل از بازی به باشگاه پرسپولیس هشدار جدی داده بودند که اگر در بازی مذکور شاهد پرتاب مواد منفجره در کنار زمین باشد در آن صورت احتمال محرومیت پرسپولیس از بازی خانگی در مرحله حذفی وجود دارد.

در جریان بازی پرسپولیس و بنیادکار نمایندگان چینی AFC در کنار مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس مسابقه را تماشا می‌کردند و طبیعی است که اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در ورزشگاه را دیده باشند.

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص واکنش نمایندگان AFC بعد از برخورد با اتفاقات حاشیه‌ای، اظهار داشت: ناظر مسابقه و ناظر داوری هر دو در کنار ما بازی را تماشا کردند و طبیعی است که همه اتفاقات را زیر نظر داشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان AFC بعد از مسابقه به من و محمد‌حسین نژادفلاح  بابت پیروزی تیم تبریک گفتند و بدون اینکه صحبتی غیر از این داشته باشند با چهره‌ای خندان ورزشگاه را ترک کردند، هر چند آنها هر موردی که ملاحظه کرده باشند را در گزارش خود به AFC خواهند آورد و دلیلی ندارد در خصوص آن با ما صحبتی داشته باشند.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس دراین‌باره تاکید کرد: قبل از بازی نمایندگان AFC  به ما هشدار جدی دادند که نباید در جریان بازی شاهد پرتاب مواد متفرقه و یا مورد منفی دیگری باشند و ما هم ایم مسئله را چند بار از طریق رسانه‌ها به تماشاگران هشدار دادیم اما در طول بازی خود من شاهد دود در کنار زمین بودم و تصورم این است که این دود مربوط به پرتاب ترقه بود، هر چند صدایی نشنیدم. به هر حال باید امیدوار باشیم که نمایندگان AFC  متوجه این قضیه نشده باشند و یا در گزارش خود روی این نکته تاکید نکرده باشند، البته انصافا جو ورزشگاه آزادی در روز چهارشنبه بسیار عالی بود و مسئله‌ای پیش نیامد که توجه نمایندگاه AFC را جلب کرده باشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال محرومیت پرسپولیس از بازی خانگی (دیدار پرسپولیس و الهلال) وجود دارد یا نه گفت: در‌ این‌باره الان نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما حتما در روز‌های آتی صحبت‌هایی با نمایندگان چینی AFC خواهیم داشت تا متوجه شوم آنها در گزارش خود به چه مواردی اشاره کرده‌اند و این که احتمال محرومیت ما از بازی خانگی وجود دارد یا نه./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا