كتاب عشقی داعشی‌ها در نمایشگاه کتاب

بصير،
این اثر داستان ظهور خلافت اسلامی جعلی از سوی ابوبکر البغدادی و جنگ و گریز های وحشیانه در سوریه و عراق را بازگو می کند. در این کتاب پدیده جهاد النکاح و عشق های احمقانه تروریستهای تکفیری با زنان جهادی و ماجرای فریب خوردن زنان و دختران برای رفتن به سوریه بیان می شود. روایت بردگی زنان در خلافت جعلی و بهره برداری جنسی از آنها با فتوای مفتی های سلفی و رفتارهای هولناک تروریستها با مردم از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

نسخه انگلیسی این اثر یک ماه قبل در امریکا منتشر شده و مورد استقبال مخاطبان واقع شده است. زن باره‌ها، گردان فسقلی ها، جهاد بی وقفه زنان نکاحی، ازدواج در اصطبل و شهر زنان و کنیزان از جمله سرفصل های این کتاب است. در بخش هایی از این کتاب می خوانیم : « زن‌ها به مسئول ثبت نام مراجعه می کردند و سوالاتی را در این باره می پرسیدند. یک زن سراپا پوشیده آمد و پرسید: من که همسر دارم آیا می‌توانم به جهاد النکاح بپیوندم؟ مسئول مربوط که جوان ته ریش دار با چهره ای مذهبی بود نگاه حریصانه ای به زن انداخت و گفت: از قضا صواب زن هایی که با وجود داشتن همسر جهاد النکاح کنند دو برابر است.

زن پرسید: با یک جنگجو ازدواج می‌کنیم؟
مرد گفت:‌ جنگجویان تعدادشان زیاد است، ممکن است با چندین جنگجو ازدواج کنید. مردها درشت اندام بودند و چهره های هولناکی داشتند، سرانجام یکی از آن‌ها به حرف آمد و خیال زن را راحت کرد…»

این کتاب در ۱۷۷ صفحه و با قیمت ۸ هزار تومان به نمایشگاه کتاب آمده است.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا