مدیر کمیته امداد فریدونکنار خبر داد:

۱۱۰۰ خانوار فریدونکناری زیرپوشش کمیته امداد هستند/ اشتغالزایی بیش از یک میلیارد تومان در سال ۹۳

بصیر، قربان نیک‌پور در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار حرف، با اعلام این خبر، اظهار داشت: توانمندسازی خانواده‌ها در تمامی زمینه‌ها از اولویت ما است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌ها فقط به ایجاد اشتغال مربوط نمی‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که مشکلات اجتماعی، خانوادگی و مسکن خانواده‌ها را حل کنیم و در این راستا کلاس‌های آموزشی زیادی در این زمینه برگزار کردیم.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) فریدونکنار با اشاره به اینکه در مباحث فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان کلاس‌های آموزشی برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از کلاس‌ها صورت می‌گیرد اما اگر مکان بهتری در اختیارمان قرار داشت استقبال بیشتری از آن به عمل می‌آمد.

نیک‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش این نهاد، اذعان داشت: برای هر نوعروس مبلغ ۲ میلیون تومان  به صورت نقدی به حساب‌شان واریز می‌شود و به تازه دامادها نیز مبلغ ۵۰۰ هزارتومان هدیه داده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار صندوق در سطح شهرستان داریم، گفت: در هر ماه بیش از ۲۸ میلیون تومان از این صندوق‌ها مبالغ نقدی دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) فریدونکنار با بیان اینکه از دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد، حمایت مالی و معنوی می‌کنیم، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های تقویتی، پرداخت مقداری از شهریه‌های دانشجویان، کمک هزینه تحصیلی، خرید لوازم‌التحریر و حمایت از دانش‌آموزان پشت کنکوری، از مهم‌ترین حمایت‌های این نهاد است.

این مسئول با بیان اینکه در طرح اکرام، ۶۳۰ خیر از ۱۲۰ مددجو حمایت مادی می‌کنند، گفت: از سوی این ۶۳۰ نفر هر ماه ۲۱ میلیون تومان کمک صورت می‌گیرد.

نیک‌پور از زیرپوشش بودن ۱۱۰۰خانوار فریدونکنار در این نهاد خبر داد و اذعان داشت: در بخش بهداشت و درمان بیش از ۸۰۰ مددجو به صورت رایگان در سراسر کشور خدمات‌دهی می‌شوند.

وی از اشتغالزایی یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از سوی کمیته امداد فریدونکنار در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: وام‌های کارگشایی برای مددجویانی که زیرپوشش کمیته امداد نیستند و به این نهاد مراجعه می‌کنند نیز تا مبلغ یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا