امام‌جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

در هیچ حدیث و روایتی موسیقی و رقاصی مستحب نیست!

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی صبح امروز در جمع اصناف فریدونکنار در بازار موسوی این شهرستان، اظهار کرد: با ظهور مهدی موعود(عج)، حکومت واحد جهانی تشکیل می‌شود و مستضعفان به حق خود می‌رسند و ظالمان عذاب می‌شوند.

وی اذعان کرد: تاسیس حکومت واحد جهانی تنها در اعتقادات شیعه‌ها متجلی نمی‌شود، بلکه سنی‌ها نیز به این موضوع اذعان دارند.

جلالی افزود: شیعیان بر اساس آیات و روایات منتظر ظهور آن حضرت هستند که این امر انتظار خود فضیلت زیادی دارد.

امام‌جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: با حضور حضرت مهدی(عج) این جنایت‌هایی که در سراسر جهان مانند یمن و سوریه صورت می‌گیرد جلوی آن گرفته می‌شود.

جلالی گفت: با ظهور منجی، در تقسیم اعتبارات ملی و ثروت‌ها تبعیض به وجود نمی‌آید و بر اساس عدالت اعتبارات بودجه را به شهر، استان و کشور اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه در هیچ حدیث و روایتی ندیدم که موسیقی و رقاصی در این روزها مستحب باشد، اظهار کرد: یکی از کارهایی که امام زمان(عج) صورت می‌دهند این است که آن سنت‌های پیغمبر که تحریف شده است را برمی‌چیند.

امام‌جمعه فریدونکنار اذعان کرد: تمامی این جشن‌ها و هزینه‌ها برای اسلام، قرآن و حضرت مهدی(عج) است اما باید در نظر داشته باشیم امام با این موسیقی‌ها و رقاصی‌ها ناراحت می‌شوند و با دست‌های خود، برای خودمان مشکل ایجاد نکنیم.

جلالی با اشاره به اینکه فرهنگ، فکر، ایمان و امنیت در حکومت جهانی آن حضرت، ترقی می‌کند، گفت: در آن صورت دیگر کسی به فکر تجمع ثروت و دستیابی به قدرت نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا