گزارش اختصاصی بصیرنیوز از مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینى (ره)؛

۴۵۶ فریدونکناری عازم حرم امام(ره) شدند/ شور و حال وصف نشدنی بار اولی‌ها

بصیر، همزمان با سراسر کشور و در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، بسیجیان فریدونکناری نیز برای بیعت با ولایت، تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و گرامی‌داشت مقام شامخ امام راحل(ره) به حرم امام اعزام شدند.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز با تلاوت آیات قران کریم آغاز شد شخصیت‌هاى روحانى، سیاسى، لشکرى و کشورى، مهمانان و سفرای خارجی و اعضاى بیت امام‌خمینی (ره) و خبرنگاران زیادی از سراسر دنیا حاضر هستند.

قرار است پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینى به ایراد سخنرانی بپردازد.

تمامی مردم و بسیجیان حاضر در حرم امام (ره) منتظرند تا از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌اى رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامى (مدظله العالى) بهره‌مند شوند.

به گزارش بصیرنیوز، از شهرستان فریدونکنار نیز ۳۳۳ بسیجی مرد به همراه۱۲۳ بسیجی زن در این مراسم شرکت کردند.

این بسیجیان عصر روز گذشته به وسیله ۲۵ دستگاه خودرو به حرم مطهر امام راحل(ره) اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، جوانانی که برای بار نخست در این مراسم شرکت می‌کنند از شور و حال وصف نشدنی خود می‌گویند.

جوانی که از یکی از روستاهای فریدونکنار عازم به حرم مطهر شد دیدار مقام معظم رهبری و بیعت با ایشان را حس وصف‌ناشدنی دانست و گفت: امروز به آرزوی چندین ساله خود برای این دیدار می‌رسم.

با شروع سخنرانی مقام معظم رهبری مردم شعارهای متفاوتی سر دادند که یکی از آنها با محور دولت «دولت تدبیر و امید، بصیرت بصیرت» بوده است.

پراکندگی استان‌ها نیز در این مراسم جالب توجه است، از نمامی نقاط کشور برای گرامی‌داشت مقام شامخ امام(ره) عازم حرم مطهر شده‌اند.

۵ دستگاه مینی‌بس از حوزه سیدالشهدای فریدونکنار در این مراسم شرکت کردند که بلافاصله پس از پایان فرمایشان رهبری به مقصد این شهرستان، حرکت می‌کنند.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا