حضور بیش از یک میلیون زائر در مراسم ارتحال امام

بصير، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دقایقی پیش در حاشیه بازدید از کمیته‌های تخصصی قرارگاه شهید فهمیده مستقر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یک موضوع مهم ملی است، گفت: پذیرایی از بیش از یک میلیون زائر تمهیدات خاص و ویژه‌ای را می‌طلبد که مهمترین آن مساله تامین امنیت مراسم است.

وی با اشاره به اینکه برای تامین امنیت این مراسم از چندماه قبل برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: شورای امنیت کشور نیز در این خصوص تشکیل جلسه داده است و با استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرقد امام راحل محیط امنیتی تعریف شده است.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه همه نیروها در یک ستاد مشترک اما با توزیع وظایف و مسئولیت‌ها در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: من ابتدای صبح از قرارگاه نیروی انتظامی بازدید داشتم و اکنون نیز از قرارگاه شهید فهمیده بازدید کردم و خوشبختانه همه برنامه‌ریزی‌ها به خوبی پیش رفته است و به امید خدا امسال نیز مراسم آرام و خوبی را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است در این بازدید حسین هاشمی استاندار تهران، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و تنی چند از مسئولان انتظامی رحمانی فضلی را همراهی کردند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا