اجازه بازرسی از مراکز نظامی و تاسیسات دفاعی را نمی دهیم / یکی از خصوصیات بارز امام راحل عدم اعتماد به استکبار جهانی بود

بصير،به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام احمد قربانی در نماز جمعه این هفته پل سفید در بخشی از سخنانش با اشاره به قیام ۱۵ خرداد و نقش تاثیر گذار امام خمینی (ره) اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد که به خاطر ظلم و ستم شاه اتفاق افتاد و موجب قتل عام مردم شد و مورد حمایت بلوک شرق و غرب بود.

وی ادامه داد: امام بزرگوار در خصوص قیام ۱۵ خرداد فرمودند:«قیام ۱۵ خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی را درهم شکست و افسانه‌های آنان را نابود کرد».

امام جمعه پل سفید با تمجید و حمایت از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: اجازه بازرسی از مراکز نظامی و تاسیسات دفاعی را نمی دهیم که این سخنان با تکبیر نمازگزاران همراه شد.

قربانی با اشاره به دهه مسجد و بهداشت و اهمیت پاکیزگی و بهداشت در دین اسلام گفت: مسجد تجلی بهداشت، نظافت و پاکیزگی است.

حجت الاسلام محمد زمان رضایی در نماز جمعه این هفته در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت یاد امام راحل و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: اگر راه امام را ادامه ندهیم سیلی محکمی می خوریم.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات بارز امام راحل عدم اعتماد به استکبار جهانی بود.

امام جمعه زیراب با حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای تصریح کرد: مذاکرات هسته ای در صورتی که به مفاد آن توسط طرف مقابل عمل می شد و شرایط آن فراهم می شد، دست آورد بزرگی بود.

رضایی با قدردانی از مردم سوادکوه در کمک به عتبات عالیات گفت: مردم سوادکوه در کمک به عتبات عالیات در رتبه چهارم استان را قرار دارند./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا