ابراهیم‌زاده: نکونام از لحاظ فنی تاثیرگذار نیست

بصير، منصور ابراهیم‌زاده در خصوص حضورش در تمرین تیم ملی اظهار داشت: من در این مدت به دنبال فرصتی بودم تا بتوانم در تمرین تیم ملی حاضر شوم. روز گذشته خوشبختانه این اتفاق رخ داد و تمرین شاداب و با نشاط ملی‌پوشان را مشاهده کردم.

وی ادامه داد: در پایان تمرین هم با بازیکنان و کی‌روش صحبت‌هایی انجام دادم و مسائلی بیان شد. شرایط سنی تیم ملی هم پایین آمده و فکر می‌کنم این بازیکنان جوان آینده‌داران تیم ملی خواهند بود که به کمک تیم ملی خواهند آمد. مسلماً هم از بازیکنان جوان و هم از بازیکنان با تجربه در رقابت‌های پیش رو استفاده خواهد شد.

این کارشناس در خصوص خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی و حضور او به عنوان دستیار کی‌روش تصریح کرد: من هنوز نکونام را ندیده‌ام و نمی‌دانم که کادر فنی تفکراتش برای استفاده از او در  چه زمینه‌‌ای است. معمولا بازیکنانی که بازنشسته‌ می‌شوند می‌توانند از لحاظ روحی و روانی با حضور روی نیمکت به تیم ملی کمک زیادی کنند.

وی افزود: عمده‌ترین مسئله حضور نکونام هم به لحاظ روحی و روانی است. او از لحاظ بار فنی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد اما حضورش می‌تواند به بازیکنان از لحاظ روانی کمک کند و برای خود او هم فرصت خوبی است تا در کنار کی‌روش آبدیده شود و راحت‌تر بتواند کلاس‌های مربی‌گری را سپری کند.

ابراهیم‌زاده در خصوص سقوط پیکان به لیگ دسته اول تصریح کرد: متاسفم که این اتفاقات رخ داد، آن چیزی که مشخص است عملکرد من در نیم فصل اول است و آمار همه چیز را نشان می‌دهد من به تیمم اعتماد و باور داشتم و می‌توانستیم نتایج به مراتب بهتری را کسب کنیم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا