مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

مجتمع‌های روستایی در فریدونکنار حذف می‌شوند/ نیاز آموزش و پرورش فریدونکنار به مدارس غیردولتی

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه شورای معاونان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فریدونکنار، گفت: رعایت قوانین و مقررات در مدارس و اداره امری لازم است.

وی با بیان اینکه باید صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی درست در استفاده از منابع انرژی به ویژه در فصل تابستان مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهیم.

مدیر آموزش و پررش فریدونکنار با اشاره به اینکه ساماندهی معلمان در فریدونکنار بسیار سخت و حساس است و تصریح کرد: ساماندهی معلمان باید به بهترین وجه مدیریت شود.

اسماعیل‌زاده تقسیم بندی معلمان در مدارس را نامناسب دانست و ذعان کرد: ساماندهی معلمان باید به صورتی انجام شود که تمامی مدارس از وجود معلمان خبره و باتجربه بهره‌مند شوند و این مسئله نباید در انحصار مدارس خاص باشد.

وی از حذف مجتمع‌های روستایی در سال تحصیلی امسال خبر داد و گفت: با توجه به قوانین و بخشنامه‌ها، ادامه فعالیت مجتمع‌ها با مشکلاتی همراه است که با رأی اکثریت شورای معاونان، تصمیم به انحلال این مجتمع‌ها گرفته‌ایم.

مدیر آموزش و پررش فریدونکنار خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز مجتمع‌های شهری در فریدونکنار منحل شده بود.

اسماعیل‌زاده افزود: با توجه به افزایش تراکم دانش‌آموزی در برخی از مناطق شهری فریدونکنار و نبود فضا و نیروی آموزشی کافی، تأسیس مدارس غیردولتی جدید در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نیاز ضروری آموزش و پرورش فریدونکنار در شرایط فعلی است.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، به زودی شاهد تأسیس مدارس غیردولتی جدید در فریدونکنار هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا