بسته نارس انتخاباتی بصیرنیوز/4؛

از «برگزاری جلسات نیابتی» تا «نگارش مقاله در وبلاگ‌های خبری»

بصیر، در حالیکه کمتر از چندماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقیمانده است، بحث حضور چند فرد یا افراد در فریدونکنار همچنان نقل محافل است.

شنیده‌ها از آن حکایت می‌کند که تا به این لحظه سه کاندیدا برای حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده فریدونکنار و بابلسر از این شهرستان اعلام حضور کرده‌اند و تا به امروز خیال کناره‌گیری به نفع یکدیگر ندارند.

بر اساس این گزارش، شنیده‌ها از آن حاکی است که یک کاندیدای مورد نظر که از سوی اصلاح‌طلبان حمایت می‌شود، به جهت حفظ کرسی در دانشگاه، مجبور به حضور در انتخابات به عنوان نماینده طیف اصلاحات در فریدونکنار است و تا این لحظه به سود هیچ یک از دو فرد دیگر کناره‌گیری نکرده است.

به گفته منابع محلی، کاندیدای فریدونکناری که بخت نخست تصاحب کرسی مجلس در این شهرستان است به صورت‌های مختلف، حضوری و نیابتی با این فرد به گفت‌و‌گو پرداختند اما تا به امروز به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.

این در حالی است که گزینه سوم این رقابت‌ها که فردی کمتر شناخته شده در شهرستان فریدونکنار و از اساتید دانشگاه در تهران نیز است، همچنان قصد حضور در عرصه انتخابات را دارد و در محافل عمومی و شخصی حتی شایعه‌های استعفا پس از تائید صلاحیت‌اش را نیز تکذیب کرده است.

به گزارش بصیر، موج جدید فعالیت انتخاباتی کاندیداها در فریدونکنار در حالی که کمتر از ۹ ماه دیگر زمان باقی است، آغاز شده و کاندیداها علاوه بر جلسات مخفی و حضور در مراسم متفاوت و سپس ترک آن پس از چند لحظه،دست به دامن شیو‌های علمی شده‌اند.

در جدیدترین گزارشی که به بصیرنیوز رسیده است، مقالات و یادداشت‌های علمی که سایه تبلیغات بر آن سنگینی می‌کند از سوی یک وبلاگ خبری تحلیلی محلی منتشر می‌شود و بدین طریق به دنبال جذب افراد در فضای مجازی هستند.

البته این تنها شیوه‌ تبلیغی آنها در فریدونکنار نیست، بلکه به گفته برخی منابع محلی، برخی افراد به نیابت از کاندیداهای مدنظر جلسات خصوصی در اماکن عمومی و خصوصی برپا می‌کنند و به دنبال معرفی بیشتر کاندیدای مورد حمایت خود و شیوه‌ اجرای پشتیبانی از آن‌ها هستند.

اخبار تکمیلی را در بصیرنیوز بخوانید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا