تذکر انتخاباتی امام‌جمعه به مسئولان فریدونکنار:

مواظب باشید دانسته یا ندانسته در بازی سیاسی انتخاباتی گرفتار نشوید

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سال ۹۴ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: انسان‌هایی که تابع هوای نفسانی خود باشند حق را زیر پا می‌گذارند و آنهایی که آرزوهای زیادی داشته باشند، آخرت را فراموش می‌کنند.

وی تصریح کرد: این اختلاس‌ها، تبعیض‌ها و قانون‌شکنی‌ها که در جامعه مشاهده می‌شود، بر اساس تبعیت ما از هواهای نفسانی است.

امام‌جمعه فریدونکنار اذعان کرد: باید آز و طمع را کنار بگذاریم و اگر توجه ما به مادیات کم شود دیگر در دنیا حق‌کشی و زور معنا پیدا نمی‌کند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اگر مردم بدانند که این ماه چه ارزشی دارد می‌خواهند همواره در تمام سال ادامه داشته باشد.

وی با تذکر به مسئولان فریدونکنار نسبت به حفظ شئونات در این ماه مبارک، تصریح کرد: حرمت این ماه را حفظ کنید و مواظب باشید تا در ادارات روزه‌خواری علنی صورت نپذیرد.

خطیب‌جمعه فریدونکنار یادآور شد: مسئولانی که در برخورد با روزه‌خواری فعالیت می‌کنند نیز باید بدانند که مسافران نیز حق روزه‌خواری علنی را ندارند و باید آنها را به جایی خارج از دید عموم هدایت کنیم.

جلالی افزود: اماکنی که در ماه مبارک رمضان اعم از هتل و متل باید گشوده باشد را مشخص کنید و برگزاری مسابقات جام رمضان نیز با برنامه‌های مساجد تداخل نداشته باشند.

وی با اشاره به جلوگیری از شنای مختلط و روزه‌خواری در طرح دریا در این شهرستان از سوی مسئولان، اظهار کرد: حفظ حرمت این ماه بر همه ما واجب است.

امام‌جمعه فریدونکنار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مواظب باشید دانسته یا ندانسته در این بازی سیاسی گرفتار نشوید و تخلفات انتخاباتی از سوی مدیران و مسئولان صورت نگیرد.

جلالی در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌ها، گفت: برخی از رسانه‌ها مطالبی می‌نویسند که موجب تشویش افکارعمومی می‌شوند.

وی افزود: اخبار غیرمستند و غیرواقعی در تضعیف روحیه جمعی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام و دولت تاثیرگذار است و از داخلی‌ها توقع می‌رود که این کار صورت نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا