مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

مراجعه حضوری برای ثبت‌نام ممنوع/ ستاد نظارت بر ثبت‌نام در فریدونکنار تشکیل شده است

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در در جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی۹۵ -۹۴ اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان یکی از عوامل اصلی نظام آموزشی است و به خاطر اهمیت آن برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه‌ای نزد خانواده‌ها و عوامل اجرایی مدارس برخوردار است.

وی تصریح کرد: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و لزوم اطلاع اولیای دانش‌آموزان از وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس، ستاد ثبت نام شهرستان در روزهای هفته برای معرفی مدارس و پاسخگوئی به سؤالات دانش‌آموزان تا پایان ثبت‌نام فعالیت دارد .

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار ثبت نام هنرجویان هنرستان‌ها را بدون در نظرگرفتن محدوده جغرافیائی دانست و بیان داشت: مدارس در هنگام ثبت‌نام، دانش‌آموزان را با رشته‌های مختلف هنرستانی آشنا و راهنمائی‌های لازم را ارئه دهند .

اسماعیل‌زاده انجام ثبت نام دانش آموزان را صرفاً از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان (سناد) دانست و افزود: زمینه‌های لازم برای تحقق این موضوع در شهرستان مهیا شده است .

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدائی از ابتدای خرداد آغاز شده، ثبت نام سایر دوره‌های تحصیلی را بعد از پایان امتحان‌ها اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت ثبت‌نام دانش‌آموزان بر‌عهده مدیران مدارس است، گفت: ‌‌باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با حضور فعال مدیران و توجیه دقیق عوامل اجرایی مدارس‌، این فرایند با رعایت کامل احترام به مراجعان و والدین دانش‌آموزان صورت پذیرد.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه به غیر از پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم، سایر پایه‌ها نیاز به ثبت نام و مراجعه حضوری ندارند، گفت: ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه توسط خود مدرسه ودر فرصت مقرر انجام می‌شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف در آموزش و پرورش، تشکیل ستاد نظارت بر ثبت‌نام است که وظیفه آن کنترل و رعایت محدوده جغرافیایی مدارس در زمینه ثبت نام به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا