پاراگوئه نسخه تيم ملي برزیل را پیچید

بصیر،

تیم های برزیل و پاراگوئه در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی کوپا امریکا از ساعت ۲ بامداد در ورزشگاه شهرداری کانسپسیون به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک دو تیم در ۹۰ دقیقه معمول راه راه پوشان پاراگوئه در ضربات پنالتی سلسائو را از گردونه رقابت ها حذف کردند.

در این دیدار ابتدا روبینیو در دقیقه ۱۵ دروازه پاراگوئه را باز کرد تا سلسائو خیلی زود به نتیجه دلخواه دونگا برسد. نیمه نخست با برتری یک بر صفر طلای پوشان به پایان رسید. با شروع نیمه دوم پاراگوئه بازی را هجومی تر آغاز کرد و درلیس گونزالس در دقیقه ۷۲ روی اشتباه مهلک تیاگو سیلوا که پنالتی آسانی را به پاراگوئه تقدیک کرد موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک بکشد.

تلاش برزیل در ادامه نتیجه ای را در بر نداشت تا دو تیم بدون وقت های اضافه به ضربات مهلک پنالتی برسند که در ضربات پنالتی پاراگوئه بهتر عمل کرد و موفق شد این بازی را ۴ بر ۳ به سود خود رقم بزند و بار دیگر برزیل را مانند کوپا امریکای ۲۰۱۱ در یک چهارم نهایی حذف کند.

حذف شاگردان دونگا از گردونه کوپا امریکا سرنوشتی مشابه لوئیس فیلیپه اسکولاری را برای او رقم زد چراکه فیل بزرگ در جام جهانی ۲۰۱۴ در خانه با برزیل شکست های تلخی را متحمل شد و حالا دونگا هم نتوانست مسیر مردان سرزمین فوتبال را به سمت و جاده موفقیت هدایت کند. با این نتیجه تیم پاراگوئه در نیمه نهایی با آرژانتین روبرو می شود. در دیگر دیدار این مرحله شیلی هم به مصاف پرو خواهد رفت.

بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا