چرایی نماندن طارمی در پرسپولیس

بصیر، عبدالصمد ابراهیمی در خصوص مذاکرات مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما از روز پنج‌شنبه مذاکرات خود را آغاز کرده‌ایم  و او تا فردا وقت داشت که به مسئولان پرسپولیس پاسخ بدهد برانکو قرار است لیست سرخ‌پوشان را چهارشنبه ببندد و ما به این نتیجه رسیدیم که معطل نگه داشتن پرسپولیس بی‌معرفتی است.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط شانس ماندن طارمی در پرسپولیس یک درصد است. در خصوص پیشنهادهای خارجی ترجیح می‌دهم نیکو منش صحبت کند زیرا من نه ایجنت او هستم و نه در خصوص این مسائل اطلاعاتی دارم بحث حقوقی به من مربوط بود که جواب مکتوب خود را در این زمینه به طاهری اعلام کردم .

وکیل مهدی طارمی در خصوص اینکه این مسئله صحت دارد که طارمی پیشنهاد یک میلیاردی به باشگاه پرسپولیس داده گفت: غیر از بحث مبلغ شاید مسائلی در خصوص پیش پرداخت وجود داست با توجه به بی‌پولی‌هایی که سال گذشته در باشگتاه پرسپولیس وجود داشت این اصرار می‌شد که پیش پرداخت انجام شود.

ابراهیمی افزود: طاهری واقعا برای فریب بازیکن در باشگاه پرسپولیس حاضر نشده است. متاسفانه افرادی بودند که به این مسائل فکر می‌کردند اما طاهری مبلغی را پیشنهاد داد که به صلاح باشگاه است.

وی در مورد اینکه آیا طارمی در لیگ ایران بازی خواهد کرد گفت: پیشنهادهایی وجود دارد اما بعید می‌دانم که او به تیمی برود. طارمی در ایران فقط در پرسپولیس بازی می‌کند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا