قسمت 39/ طی پیامی:

فرمانده سپاه فریدونکنار از مردم و مسئولان حزب‌الله این شهرستان تشکر کرد

بصیر، سرهنگ پاسدار سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار و دبیر کمیته استقبال از شهدای غواص مازندران در این شهرستان طی پیامی از حضور بی‌نظیر و حماسی مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان فریدونکنار در این مراسم تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران ۱۶۹)
کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزدپروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند.

بی‌شک رمز ماندگاری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در استقامت آنان در برابرکفر و ظلم و دوری جستن از مماشات و معامله با دشمن بوده و همان رمز “هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّهِ” که فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس آن را به جهانیان و مستکبران ثابت کردند و عده‌ای از آنان نیز امروز با دستان بسته و پیکر بی‌جان اما با فریادی بلند که تا بلندای جهان می‌رسد اعلام کردند که همچنان ایستاده‌اند و ما نیز باید به تبعیت از ولایت‌فقیه و شهداء همچنان در مقابل مستکبران و استعمارگران و در راس آنها آمریکا و صهیونیست محکم و استوار بایستیم و زیر بار ذلت نرویم.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم تا از حضور باشکوه مردم شهرستان فریدونکنار، کارکنان سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات دولتی، فرهنگیان، روحانیون، طلاب، کسبه، اصناف، دانشجویان، گروه‌های مختلف بسیج اعم از حوزه‌ها و پایگاه‌ها و رده‌های قشری (خواهر و برادر) و خاصه از گل سرسبد این ملت یعنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگان، رزمندگان و آزادگان تشکر نمایم.

همچنین لازم است از امام‌جمعه محترم، فرماندار محترم شهرستان، بنیاد شهید، شهرداری، شورای شهر، شبکه بهداشت و درمان و همه ادارات و نهادها و کمیته‌های ۷ گانه و عزیزانی که مستقیم و غیر مستقیم در اجرای این برنامه ما را یاری کردند تشکر و قدردانی کنم.
رجاء واثق دارم که با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از سیره شهداء که همان سیره انبیاء(ع) است؛ مورد لطف و عنایت حضرت حق تعالی قرار خواهیم گرفت. ان شاءالله
والسلام علی من التبع والهدی

سیدولی میرشفیعی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا