صبح امروز؛

همایش تبلیغی مبلغان و مبلغات شمال کشور در فریدونکنار برگزار شد

بصیر، با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه استان مازندران در مجلس خبرگان، حجت‌الاسلام جلالی اما‌جمعه فریدونکنار، حجت‌الاسلام نبوی معاون تبلیغ آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام صادقی معاون تبلیغی حوزه علمیه کل کشور، حجت‌الاسلام ملانوری معاون حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام طاهری رئیس حوزه علمیه استان مازندران همایش تبلیغی مبلغان و مبلغات شمال کشور در فریدونکنار برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی نفر برتر طرح هجرت کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به برگزاری این همایش در اردوگاه شهیدرجایی، اظهار کرد: مبلغان و مبلغات سه استان مازندران، گیلان و گلستان در این همایش حاضر هستند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش هماهنگی و ارائه برنامه به مبلغان و مبلغات برای طرح‌های هجرت و آموزشی است.

آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه مازندران در مجلس خبرگان در این جلسه با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظایف ما تهذیب، تحصیل، تحقیق، تدریس و تبلیغ است، گفت: آنهایی که به سوی خدا دعوت می‌کنند و عمل صالح انجام می‌دهند شریعت‌شناس و شریعت‌محور هستند.

وی با بیان اینکه برای تبلیغ در منبرها باید با موازین شریعت آشنا باشیم، خاطرنشان کرد: در تبلیغ حضور در منبر نسبت به کارهای دیگر کارآمدی بیشتری دارد.

نماینده ولی‌فقیه مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه عالم ربانی کسی است که ربانیت را در خود پیاده کند، اظهار کرد: دو اصل تبلیغ ما دین‌داری و دین‌شناسی است و راز و رمز موفقیت شیعه حضور در میادین و امر به معروف و نهی از منکر بود.

طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور روحانیت در تمامی عرصه‌های انقلاب و پس از آن گفت: در فضای جدید ما می‌توانیم حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و این حضور می‌تواند فکری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا