رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار خبر داد:

برگزاری نشست کارگاهی با روسای هیئت‌های مذهبی

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در نشست همفکری برگزاری دوره آموزشی مسئولان هیئت‌های مذهبی در سالن اجتماعات این اداره اظهار کرد: کارگروه آموزشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و روسای شورای هیئات مذهبی فریدونکنار در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: مشورت با گروه‌های مختلف و اعضای شورا می‌توان کارهای خوبی را به اجرا درآورد و در این تصمیم اداره تبلیغات اسلامی نیز تا حد امکان همکاری لازم را برای برگزاری چنین جلساتی اعلام می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین جانعلی‌پور رئیس شورای هیئت‌های مذهبی فریدونکنار نیز در این جلسه، اظهار کرد: در گذشته نگاه به شورای هیئت‌های مذهبی معمولا نگاهی مادی و ارتباط‌ هیئت‌ها هم در این مسیر بود و این موجب شد تا برای همیشه این امر دوام نداشته باشد.

وی افزود: باید نگاهی عادلانه به ۱۶۰ هیئت‌ مذهبی فریدونکنار داشته باشیم و روش‌های کارگاهی می‌تواند در این زمینه مفید باشد.

ابراهیم رحمانی مسئول تشکل‌های دینی این اداره نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف ما اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی مناسب برای هیئت‌های مذهبی با نگاهیسازنده است و در این مسیر باید با نگاهی ویژه به مسائل نگاه کنیم.

وی افزود: باید از پتانسیل‌های موجود از جمله همکاری خوبی که هیئت‌ها با سازمان تبلیغات اسلامی دارند در راستای برنامه‌های فرهنگی شهرستان استفاده کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا