جزییات وام زیارتی دانشجویان اعلام شد

بصیر ،محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با مذاکرات انجام شده با بانک ملی و امضای تفاهم نامه به زودی دستورالعمل پرداخت وام به شعب منتخب ارسال خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک ملی، مقرر شد دانشجویان با مراجعه به شعب منتخب بانک ملی و افتتاح حساب سپرده سه میلیون ریالی پس از سه ماه از تسهیلات ده میلیون ریالی قرض الحسنه این بانک استفاده کنند.

زارع در خصوص بازپرداخت این وام گفت: بازپرداخت تسهیلات در ۲۰ ماه و با اقساط ۵۰ هزار تومان خواهد بود و ۴درصد کارمزد هم در نظر گرفته شده است.

وی علت تاخیر در پرداخت وام را به دلیل اختلافاتی که در خصوص زمان سپرده گذاری وجود داشت عنوان کرد و گفت:به دلیل اختلافاتی که در خصوص مدت زمان سپرده گذاری وجود داشت، امضای تفاهم نامه با تاخیر صورت گرفت و پس از آماده شدن سیستم حداکثر تا ده روز آینده امکان مراجعه زائرین دانشگاهی به شعب منتخب وجود خواهد داشت.

زارع ادامه داد: در این دوره به دلیل مدت زمان تعیین شده از سوی بانک برای سپرده گذاری ممکن است زائرینی که در ماه های مرداد،شهریور و مهرماه به عتبات اعزام می شوند، امکان دریافت تسهیلات قبل از سفر را نداشته باشند که این دسته از زائرین می توانند هزینه سفر را پرداخت کنند و پس از ارسال دستورالعمل به شعب نسبت به افتتاح حساب و دریافت وام در ماه های آینده اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس توافق نامه صورت گرفته، شعب فقط مجاز به درخواست یک ضامن کارمند که مورد تایید شعبه باشد،خواهند بود و زائرین می توانند از هر شعبه ای که در آن افتتاح حساب کنند، متقاضی دریافت وام شوند.

گفتنی است، پس از معرفی شعب، دانشگاهیان می توانند از استان محل تحصیل یا محل سکونت خود متقاضی دریافت وام شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

فردا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا