خواندنی‌های بصیرنیوز/

اینفوگرافیک/ حقایقی درباره اینستاگرام

بصیر، شبکه اجتماعی اینستاگرام اکنون به یکی از شبکه های فعال بین المللی تبدیل شده است. بنابر گزارشی که الجزیره منتشر نموده، بیش از ۶۴ درصد کاربران این شبکه را زن ها و ۳۶ درصد را مردان تشکیل می دهند.

بر مبنای گزارش فوق روزانه بیش از ۸۵۰ هزار مطلب در این شبکه اجتماعی بارگذاری می شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجنماعی نظیر فیس بوک، توئیتر، فلیکر، تامبلر به اشتراک بگذارند. برمبنای این گزارش شرکت ثروتمند فیس بوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را به مبلغ ۱ میلیارد دلار خریداری کرده است، این در حالی است که اکنون ارزش این شبکه اجتماعی قریب به ۳۵ میلیارد دلار برآورد می شود.

بر مبنای گزارش الجزیره در اواسط سال ۲۰۱۰ میلادی، اینستاگرام از طریق فروشگاه اپل پس از یک ماه توانست که به سقف یک میلیون دانلود دست یابد، اما به لطف گسترش این شبکه و این بار از طریق سیستم اندروید تنها پس از ۱۲ ساعت در سال ۲۰۱۳ به این سقف دست یافت.

بر این اساس پس از ایجاد فضایی برای بارگذاری و دانلود فیلم کوتاه در این شبکه اجتماعی به طور میانگین روزانه ۵ میلیون فیلم از اینستاگرام دانلود می شود.

نکته پایانی این گزارش هم چنان که در انتهای اینفوگرافیک آمده است آن که در طول یک ثانیه ۵۷۵ لایک در کنار ۸۱ کامنت به وقوع می پیوندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا