تأخیر پروازهای حج چگونه اعلام می‌شود؟

بصیر ،رحمت الله مه‌آبادی _ رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور_ گفت: کارکنان فرودگاهی در مدت زمانی محدود،عاشقانه برای ارائه خدمات مطلوب به زائران حانه خدا کار کرده‌اند. ضمن اینکه امسال هماهنگی‌های زیادی با تمامی ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌های حاضر در مجموعه فرودگاهی به ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انجام شده است تا کارها به بهترین و روانترین شیوه انجام شود.

وی ادامه داد:‌ مجموعه اقدامات انجام شده با هدف تسهیل امور و کسب رضایت خداوند متعال توسط مسئولان فرودگاهی صورت گرفته است. من به همکارانم گفتم که دوست دارم امسال یک کار نمونه‌ای را در بخش خدمات‌رسانی به حجاج انجام دهیم.

مه‌آبادی همچنین به روش های اطلاع رسانی درباره پروازها و تاخیرهای حج اظهار کرد: علاوه بر اطلاع‌رسانی از طریق پرتال فرودگاه های حج به آدرس http://www.airport.ir/haj۹۴ مراکز اطلاع رسانی تلفنی و پیام کوتاه در ۱۹ مرکز استان که پروازهای حج از آنجا انجام می‌شود، آماده خدمات‌رسانی به حجاج و سایر افرادی است که خواهان کسب اطلاعات در این باره‌اند.

وی افزود:شماره ۰۹۶۶۳۳ در فرودگاه امام خمینی (ره) که البته یک تلفن ملی است و جوابگوی تماس‌ها از سراسر کشور است، همراه با شماره ۱۹۹ در ۱۸ فرودگاه دیگر آماده پاسخگویی به سوالات است. تلفن ۰۹۶۶۳۳ به صورت خودکار آخرین اطلاعات پروازهای حج را به تماس گیرندگان ارائه می‌دهد. همچنین برای امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی پرشمار در ایام حج، سیستم رایانه‌ای برای شماره تلفن ۰۹۶۶۳۳ آماده شده است تا پاسخگویی برای تمامی تماس‌ها به خوبی انجام شود.

اولین گروه از زائران ایرانی حج امسال، روز یکشنبه اول شهریور ماه به سرزمین وحی عازم خواهند شد و پروازهای رفت حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام تا ۲۶ شهریورماه ادامه دارد.

در حج امسال ۶۴ هزار ایرانی در قالب ۲۵۵ پرواز به حج اعزام خواهند شد.

۵۹۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا