ستادهای امنیت انتخابات در استانهای کشور فعال شد

بصیر ،حسین ذوالفقاری  افزود: این ستادها مسائل مرتبط با امنیت انتخابات را در فضای واقعی و مجازی رصد می کنند،تا بتوان زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور،با امنیت کامل ، با مشارکت حداکتری و با رقابت بالا برگزار کرد.
وی گفت:برای تامین و امنیت انتخابات از هم اکنون کار آغاز شده و دستور العملها برای تامین و امنیت انتخابات تهیه و به استان ها ابلاغ شده است.
به گفته وی،اکنون آسیب های انتخابات شناسایی شده و تهدیدات احتمالی که چه از نظر داخلی و چه در بیرون از مرزهای کشور، وجود دارد،بررسی و مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته است.
وی گفت:جلسات هماهنگی با شورای تامین استان ها و شهرستان ها نیز صورت گرفته است و از هم اکنون ستادهای امنیت انتخابات در شهرستان ها فعال شده است.
ذوالفقاری،درباره صیانت از مرزهای ایران نیز گفت:روند گذشته در خصوص کنترل مرزها انجام خواهد شد و پس از تخصیص اعتبارات لازم ،این اعتبارات در مرزها هزینه خواهد شد.
ذوالفقاری گفت:تحرکاتی که گروه های تکفیری در کشورهای همسایه ایران دارند،ضرورت حراست از مرزهای ایران را مورد تاکید قرار می دهد.
به گفته وی،حراست و صیانت از مرزها،همواره در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح ،دستگاههای امنیتی ،انتظامی و نظامی و وزارت کشور بوده است و هر کدام از این نهادها وظایف خود را برای کنترل مرزها به خوبی انجام می دهند.
ذوالفقاری یادآور شد:در یک سال و نیم اخیر ،توفقیات فراوانی در این زمینه بدست آمده است و گروهک های تکفیری که در شرق کشور تحرکاتی داشته اند،به کنترل در آمده و تحرکات آنان خنثی شده و اکنون شرایط قابل قبولی در مرزهای کشور حاکم است.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا