امام‌جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

مسئولان هوشیار باشند توافق هسته‌ای موجب شکست انقلاب نشود/ هدف آمریکا در منطقه«تفرقه بیانداز و حکومت کن» است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار، اظهار کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که بین جناح‌های سیاسی کشور اختلاف ایجاد کنند و پس از پایان توافق هسته‌ای به دنبال براندازی نظام هستند.

وی تصریح کرد: آنها می‌خواهند با این مسائل به حذف اسلام اقدام کنند، این نقشه‌ها در قالب سخنرانی‌ها و اظهارات افراد سیاسی و رئیس‌جمهور آمریکا در مناسبت‌های مختلف بعد از توافق هسته‌ای ابراز شد اما رهبری با تیزبینی و بصیرت خاص خود این نقشه را برملا کرده‌اند.

امام‌جمعه فریدونکنار ادامه داد: سیاسیون و دولت‌مردان ما باید مواظب باشند تا با درایت و بصیرت حرکت کنند و تصمیم بگیرند.

جلالی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی امروز ما شناخت استکبار و توطئه‌های آنها و مبارزه با آن است، آمریکا امروز مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی اسلام است.

وی افزود: چندین سال است که جنایت آمریکا در یمن، عراق، افغانستان و سوریه صدها هزارنفر از مظلومان بی‌دفاع را به شهادت می‌رساند و بزرگترین هدف آنها «اختلاف بیانداز و حکومت کن» است.

امام‌جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: ایادی آنها در داخل با قلم و بیان می‌خواهند بین ارکان اصلی مسئولان کشور ایجاد تفرقه کنند که رهبری فرمودند حرکتی که در مسیر ایجاد اختلاف باشد حرام است.

وی تصریح کرد: اختلاف ندای اسلام آمریکایی و لندنی است و تروریست‌هایی که در کشورهای اسلامی حضور دارند تمامی آنها از تولیدات آمریکا هستند.

جلالی افزود: ما هیچ وقت با دشمنان اصلی سر سازش نداریم و با براردران اسلامی خود دشمن نمی‌شویم، این از سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان با هشدار به مسدولان کشور تاکید کرد: باید مواظب باشیم توافق هسته‌ای وسیله‌ای برای تحقیر، شکست و از بین بردن انقلاب نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا