ردیابی خواب و فعالیت روزانه با حلقه اورا

بصیر ،افراد بسیاری از ردیاب های تناسب اندام برای بررسی و آنالیز حرکات و خواب خود استفاده می کنند اما اگر به روشی حرفه ای‌تر برای ردیابی و بهبود کیفیت خواب خود علاقمند هستید، حلقه اورا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، اورا حلقه سلامت نوآورانه و پیشرفته ای محسوب می شود که بر بهبود خواب کاربر متمرکز است. در ساخت این حلقه که دارای طراحی ظاهری ساده ای است از سرامیک زیرکُنیا برای دوام هرچه بیشتر و مقاومت در برابر خوردگی استفاده شده است. حلقه اورا تا عمق ۵۰ متری ضد آب است و همچنین ویژگی ضد آلرژی آن از راحتی استفاده بدون ایجاد هیچ گونه ناراحتی برای کاربر اطمینان حاصل می کند.

هنگامی که اورا را وارد انگشت کاربر می شود به طور اتوماتیک روشن شده و فعالیت و خواب وی را ردیابی می کند. به عنوان یک ردیاب خواب حرفه ای، اورا توانایی شناسایی خواب عمیق، خواب REM، خواب سبک و مدت زمان بیداری هنگام شب را دارد. هنگامی که خواب هستید، اورا به طور مداوم شکل موج پالس، زمان دقیق بین ضربان قلب و دمای بدن را اندازه گیری می کند. بر اساس این داده ها، اورا به طور دقیق خواب کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و مشخصات خواب را ایجاد می کند.

بدون تردید، خواب کاربر با فعالیت های روزانه وی در ارتباط است و از این رو حلقه اورا به عنوان یک ردیاب فعالیت، حرکات فیزیکی و مدت زمان نشستن کاربر را اندازه گیری کرده و اپلیکیشن این حلقه پیشنهادهایی را برای خواب راحت‌تر هنگام شب ارائه می کند. اورا از فناوری بلوتوث برای برقراری ارتباط بی سیم با تلفن هوشمند بهره می برد. هنگامی که خواب هستید حلقه اورا به طور اتوماتیک ارتباط بلوتوث را برای صرفه جویی در باتری قطع می کند و از این رو باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی آن با یک بار شارژ کامل می تواند تا سه روز دوام بیاورد. این محصول برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری را یدک می کشد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا