برنامه‌های هفته دولت در مازندران اعلام شد

بصیر ،احمد مظفری با اعلام برنامه‌های هفته دولت در این استان، گفت: برنامه‌های هفته دولت از روز دوشنبه دوم شهریور با شعار دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم آغاز می‌شود و تا روز یک‌شنبه هشتم شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: برای نخستین‌بار برای هفته دولت در مازندران روزشمار مشخص شد و براساس روزشمار برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اظهار کرد: روز دوشنبه دوم شهریور نخستین روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، فرهنگ و هنر نام‌گذاری شد که در این روز شاهد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مسابقات مختلف به‌ویژه برگزاری جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در مرکز استان هستیم.

این مسئول بیان کرد: سه‌شنبه سوم شهریور دومین روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، حقوق شهروندی نام‌گذاری شد که برگزاری ملاقات‌های گسترده مردمی و نشست پرسش و پاسخ با کارمندان، مردم و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت از جمله برنامه‌های این روز است.

مظفری تصریح کرد: سومین روز هفته دولت با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی، کارمند و ولایت نام‌گذاری شد که برگزاری مراسم روز کارمند و جشن باشکوه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، افتتاح پروژه‌ها و ارائه خدمات رایگان از سوی بعضی از دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های این روز است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران روز چهارم هفته دولت را به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، کرامت، ایثار و شهادت اعلام کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند، تجلیل از کارمندان جانباز و عطرافشانی قبور شهدای کارمند از جمله برنامه‌های این روز است.

مظفری تاکید کرد‌: در روز جمعه ششم شهریور که به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، معنویت و خدمت نام‌گذاری شد شاهد حضور کارمندان در نماز جمعه و سخنرانی مدیران ارشد استان و فرمانداران در جمع نمازگزاران جمعه و انجام برنامه ملاقات عمومی در مصلاهای جمعه هستیم.

وی افزود: شنبه هفتم شهریور ششمین روز هفته دولت با عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی تدبیر، امید و اقتدار ملی نام‌گذاری شد و در این روز نشست‌های خبری برای تبیین عملکرد و دستاوردهای دولت، صبحگاه‌های مشترک برای تبیین اهمیت مذاکرات هسته‌ای برگزار می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی در پایان گفت: یک‌شنبه هشتم شهریور و آخرین روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاویدان خدمت نام‌گذاری شده که در این روز مراسم گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تمام شهرستان‌های مازندران با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

شمال نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا