مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار شد:

مسئولان فریدونکنار عقب‌ماندگی در سرانه ورزشی را جبران کنند

بصیر، حبیب حسین‌زادگان در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: ورزش مازندران با توجه به جهت‌گیری‌های برنامه پنجم توسعه خوب عمل کرده است و در المپیک آسیایی از مجموع مدال‌های ایران ۴۰ درصد از آنها سهم مازندران بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ مدال در سال ۹۴ کسب کردیم، تصریح کرد: مازندران جز استان‌هایی است که در ورزش قهرمانی کشور امید به تداوم موفقت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سرانه مفید ورزشی باید به ۱٫۲ مترمربع باشد، گفت: در حال حاضر فریدونکنار در پایان برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی به ۱٫۱ رسیده است و مسئولان این شهرستان باید این امر را جبران کنند.

حسین‌زادگان همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف مهم ما در این مسئولیت رسیدگی به امور جوانان است، خاطرنشان کرد: حضور یک میلیون جوان را باید به عنوان یک فرصت نگریست و با توجه به اینکه نرخ حضور مردم برای توسعه مازندران بسیار بالا است باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت روحانیت برای تبلیغ در حوزه فرهنگی استفاده شود، گفت: باید جوان مومن انقلابی و مشارکت‌پذیر را توسعه فریدونکنار پرورش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا