به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و از سوی بسیج اداری کارگری؛

از روسا و کارمندان بسیجی فریدونکنار تجلیل شد

بصیر، به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و با حضور برخی از مسئولان ادارات و نهادهای فریدونکنار مراسم تجلیل از روسا و کارمندان بسیجی این شهرستان از سوی بسیج حوزه اداری کارگری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری فاین شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیرحسین اسفندیان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این هفته اظهار کرد: برگزاری رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید کارمند و دیدار با امام‌جمعه بخشی از برنامه‌های حوزه بسیج اداری کارگری در این هفته بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای کارمند، برگزاری مسابقه پینگ‌پنگ ویژه آقایان، نشست همزمان حلقه‌های صالحین، حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقه شنا، برگزاری مسابقه پینگ‌پنگ ویژه بانوان و تجلیل از روسا و کارمندان نمونه از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان فریدونکنار از سوی حوزه اداری کارگری بوده است.

اسفندیان از برگزاری مسابقه فوتسال در این هفته با حضور ۶ اداره خبر داد و گفت: امور توزیع برق، شهرداری و شرکت عمران مسکن شمال توانستند به ترتیب حائز رتبه نخست تا سوم شوند و همچنین در رشته پینگ پنگ نیز سیدعمران هاشمی قهرمان شد.

گفتنی است در پایان مراسم امروز از روسا و کارمندان نمونه ادارت و نهادهای فریدونکنار تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا