تذکر کتبی فدراسیون به کی روش

بصیر ،علی کفاشیان عصر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با رسانه ها که در فدراسیون فوتبال برگزار شد، افزود: طبق قراردادی که با کی روش داریم، این مربی باید برای انجام مصاحبه هایش از فدراسیون اجازه بگیرد.

کفاشیان اظهار داشت: این روزها مسائلی به وجود آمده است البته رسانه ها آن را آغاز کرده اند.
به گفته وی هر کس باید کار خود را انجام دهد و نباید در کار دیگری دخالت کند، اظهار داشت : دبیرکل فدراسیون فوتبال نباید وارد درگیری با سرمربی تیم ملی می شد، اگرهم موضوعی بود باید در جلسه ای که با حضور مسئولان برگزار می شد، نقطه نظرات خود را به سرمربی تیم ملی منتقل می کرد.
کفاشیان گفت: جلسه ای را روز دوشنبه با کی روش درباره برنامه های تیم ملی برگزار و موضوع فوق را به وی تاکید خواهم کرد.
وی در خصوص حضور احتمالی دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه با کی روش افزود: الزامی برای حضور اسدی در این نشست نیست، اما چنانچه دبیرکل فدراسیون فوتبال بخواهد مطالبی را مطرح کند، می تواند در این جلسه حضور یابد.
کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در فدراسیون فوتبال همه علیه یکدیکر سخن می گویند، گفت: این از آزادی بیان است، افراد نقطه نظرات خود را می گویند و من در این خصوص هیچ هرج و مرجی نمی بینم.
وی با بیان اینکه کارشناسان و کارمندان فدراسیون فوتبال وظایف خود را به خوبی انجام می دهند، اظهار داشت : ۵ واقعه مهم فوتبالی پیش رو داریم و همه اعضای این فدراسیون در حال پیگیری اعزام تیم ها به رقابت های بین المللی هستند.
رییس فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی افزود: باید از باشگاه استقلال و یا سرمربی تیم ملی در مورد این موضوع سوال کنید.
باشگاه استقلال درباره اظهارات کی روش علیه مهدی رحمتی سنگربان این تیم به فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اظهارات جنجالی خود در یک برنامه زنده ورزشی تلویزیون و بیانیه نویسی ها علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال، شنبه شب در جدیدترین اقدام علیرضا اسدی را متهم کرد که در پشت پرده و تاریکی علیه وی بازی می کند.
جدال لفظی سرمربی تیم ملی فوتبال با دبیرکل فدراسیون درحالی همچنان ادامه دارد و روز به روز جنجالی تر می شود که علی کفاشیان رییس فدراسیون بر این باور است که کی روش و اسدی فقط اختلاف نظر دارند.
کفاشیان در گفت و گویی، با انتقاد از عملکرد یک برنامه ورزشی تلویزیونی، گفت: «۹۰ هرچه دلش می خواهد می گوید و همه را به جان هم می اندازد و برخی رسانه های دیگر نیز این مسیر را دنبال می کنند».
پارسینه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا