لزوم کار کارشناسی قبل از آغاز احداث پروژه؛

سرویسی که ۷۰ میلیون تومان آب خورد/ سرقت شیرآلات و موتور پمپ آب سرویس بهداشتی پل میلاد در نبود نگهبان!!

DSC_0004

بصیر، پروژه سرویس بهداشتی که مدت‌ها از خواسته‌های مردم خطه مبارک بود با ابتکاری عجیب از سوی شهرداری و شورای شهر در محوطه ساحلی پل میلاد این شهرستان احداث و به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، این سرویس بهداشتی که در مکانی تقریبا خارج از دسترس مردم فریدونکنار و به منظور رفاه حال اندک مسافرانی که از فضای ساحلی این محوطه پل میلاد استفاده می‌کنند احداث شد هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال دربرداشت.

DSC_0003

هر چند که این سرویس بهداشتی به طور معمول پس از افتتاح همواره بسته است چندی است که مورد سرقت نیز واقع شده و سارقان ناشناس شیرآلات بهداشتی و موتورپمپ آب آن را دزدیدند.

این سرویس بهداشتی که با این هزینه بالا در این فضای نامناسب و دور از دسترس مردم احداث شده هموراه تعطیل است و بسیار کم مورد استفاده قرار می‌گیرد و حال با به سرقت رفتن تجهیزات آن بلااستفاده مانده است.

DSC_0001

به گزارش بصیر، با مهدی آزادی‌کناری عضو شورای شهر فریدونکنار در خصوص هزینه صورت گرفته برای احداث این سرویس بهداشتی و لزوم احداث آن به گفت‌و‌گو نشستیم.

وی گفت: برای احداث این سرویس بهداشتی در ابتدا بر اساس قانون به مناقصه گذاشته شد و با نظارت واحد عمرانی شهرداری مانند پروژه‌های دیگر احداث شد.

آزادی کرد: بر روی این پروژه کوچک به خوبی نظارت کردیم و از همان ابتدا نیز این سرویس متولی داشت اما در اواسط فعالیت به قراردادش تمکین نکرد.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا برای این سرویس بهداشتی یک متولی پیدا کنیم و قراردادی بسته شود.

وی اظهار کرد: مدتی قبل به دلیل نبودن متولی تمامی شیرآلات آن به سرقت رفت و چندی پیش نیز موتور پمپ آب آن نیز دزدیده شد.

آزادی با بیان اینکه در بسیاری از اماکن دیگر بدون حضور متولی امنیت برقرار است، گفت: در این مکان امنیت برقرار نیست و باید متولی مشخص شود.

وی با بیان اینکه احداث سرویس بهداشتی از خواسته‌های مردم فریدونکنار بود، گفت: لازم است تا در طول ساحل چنین سرویس‌هایی با دهنه‌های دو یا سه‌تایی احداث کنیم چرا که فضای توریستی به این اماکن نیازمند است.

عضو شورای شهر فریدونکنار در پاسخ به این سوال که آیا در داخل شهر فریدونکنار نیز سرویسی احداث می‌شود یا خیر، حاطرنشان کرد: در فضای شورای فعلی قرار است که سرویس بهداشتی خوبی احداث شود هرچند که هنوز مصوب نشده است.

وی در خصوص هزینه احداث این سرویس گفت: حدود ۷۰ میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، درست است که خواسته مردم فریدونکنار احداث سرویس‌های بهداشتی در این شهر بود اما به نظر می‌رسید با کار کارشناسی در قبل از احداث این پروژه میلیونی هم از سرقت وسایل بهداشتی جلوگیری به عمل می‌آمد و هم در مکانی بهتر و قابل دسترس‌تر احداث می‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا