مدیر آموزش و پرورش فریدونکنارمطرح کرد:

کمبود نیروی متخصص پرورشی در فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید به گونه‌ای تربیت شوند که افکار غربی و مسموم نتواند جایگزین افکار اسلامی شود.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام در حقیقت یک مربی واقعی است و ما باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم و مربی باید در تمام زندگی مراقب اعمال رفتار خود باشد چرا که الگوی دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار همچنین با بیان اینکه ارتباط مربی مدرسه با والدین دانش‌آموز باید بیشتر شود خاطرنشان کرد: این تعامل ۲ طرفه، می‌تواند ارتقادهنده موضوعات تربیتی دانش‌آموزان باشد.

اسماعیل‌زاده اظهار کرد: مربیان پرورشی باید خود را به علوم روز مجهز کنند تا بتوانند به سوال‌ها و شبهه‌های دانش‌آموزان پاسخ دهند.

وی گفت: مهم‌ترین وظیفه تربیت اسلامی دانش‌آموزان در مدارس بر عهده مربیان پرورشی است و به همین دلیل برای تربیت نسلی توانمند در امور تحصیلی نیازمند مربیان متعهد، دلسوز و متخصص هستیم .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش پرورش شش ساحت مهم تربیتی اشاره شده است که مربیان باید برای اجرای این سند مشارکت بیشتری داشته باشند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه ساحت‌های تربیت اخلاقی، اعتقادی وعبادی، علمی و فناوری، زیبا شناختی و هنری، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای و ساحت تربیت جسمانی و بدنی باید در دانش‌آموزان شکوفا شود.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده است دانش‌آموزانی که تک‌ساحتی تربیت شده باشند در آینده با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه در حوزه پرورشی با کمبود نیروی متخصص در فریدونکنار مواجه هستیم خاطرنشان کرد: با وجود ۱۲۰ مربی پرورشی و تربیت‌بدنی باید پویایی بیشتری را در فعالیت‌های این معاونت شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا