افتخارآفرینی بانوان بی‌ادعای فوتسال فریدونکنار؛

نمره قابل قبول هیئت فوتسال بانوان فریدونکنار در نوشهر

بصیر، تیم هیئت فوتسال بانوان فریدونکنار با حضور در رقابت‌های سه‌جانبه نوشهر با یک پیروزی و شکست این رقابت‌ها را به پایان برد.

این رقابت دوستانه که با حضور سه تیم در نوشهر برگزار شد با بازی بسیار خوب بانوان فردیونکناری همراه بود.

هیئت فوتسال بانوان فریدونکنار در دیدار نخست این رقابت‌ها در حالی با نتیجه سه بر یک در برابر تیم چابکسر بازی را واگذار کرد که تیم حریف از تمامی مهره‌های اصلی خود که در لیگ برتر مازندران حاضر هستند، استفاده کرد.

پس از این دیدار بانوان فریدونکناری با یک بازی منطقی و حساب شده در دیدار دوم خودمیزبان این رقابت‌ها را با نتیجه چهار بر سه شکست دادند.

به گزارش بصیر، مائده کریمیان، زهرا خبازی، زهرا رمضان‌پور، نفیسه اکبری، فاطمه محمدی، فاطمه فخاری، نفیسه سیفی، آتنا باقرزاده، شیوا جواهریان، مهرانه کشوری، مریم اسماعیل پور، معصومه نوبخت، الهام اکبریان، زینب هاشمی و ربابه سلیمانی اعضای تیم فوتسال هیئت بانوان فریدونکنار را تشکیل می‌دادند و هدایت این تیم با نرگس خبازی به عنوان سرمربی و فاطمه اسلامی به عنوان سرپرست بوده است.

گفتنی است سپیده یزدانی نائب‌رئیس کمیته فوتسال باوان نیز این تیم را همراهی کرد.

 لازم به یادآوری است زهرا رمضان‌پور و نفیسه اکبری گل‌های این دو دیدار را برای فریدونکناری‌ها به ثمر رساندند و از سوی کادر فنی الهام اکبریان بهترین بازیکن این تیم در نوشهر انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا