در استقبال از نخستین یادواره شهدای ورزشکار فریدونکنار/3؛ معاون فرماندار فریدونکنار:

به طور میانگین سالانه ۱۰۰ یادواره در فریدونکنار برگزار می‌شود

بصیر، حجت‌الله عصمتی در جلسه ستاد یادواره شهدای ورزشکار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: گذشت زمان همه چیز را فرسوده می‌کند اما یاد و خاطره شهدا کمتر هرگز فراموش شدنی نیست.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا ارزش بسیار بالایی دارد و همه ما باید برای ترویج ارزش‌های دینی به ویژه شهدا از یکدیگر سبقت بگیریم.

معاون فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه فرهنگ شهدا ساده و بی‌آلایش است، خاطرنشان کرد: تلاش کنید در برگزاری نخستین یاداره شهدا از تجملات و هزینه‌های زیاد بپرهیزد تا در سال‌های بعد ره راحتی این امر را اداره کنید.

عصمتی با تاکید بر اینکه سعی کنید بهره‌برداران این یادواره نسل سوم و چهارم انقلاب باشند و آموزش و پرورش را به این قضیه ورود دهید، افزود: فریدونکنار تجربه بسیار بالایی در برگزار یادواره شهدا دارد و به طور میانگین حدود ۱۰۰ یادواره در این شهرستان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه حضور در یادواره شهدا توفیق می‌خواهد، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا دولتی نشود، هر چند تاکید می‌کنیم که در این یادواره حضور داشته باشند و قطعا برای شرکت در این یادواره ارزیابی می‌شوند.

معاون فرماندار فریدونکنار همچنین با اشاره به اینکه روزی ۲ یا سه جلسه در فرمانداری برگزار می‌شود، گفت: در جلسات مختلف حضور در این یادواره را به مسئولان گوشزد می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا