مشاجره خانوادگی رنگ خون گرفت

بصیر ،سرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ روز چهارشنبه در ساوجبلاغ، افزود:در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کشف جسد زنی در شهر جدید هشتگرد بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ جهت بررسی موضوع به محل وقوع جنایت اعزام شدند.

وی گفت: تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی ساوجبلاغ تحقیقات امنیتی خود را در جهت شناسایی هویت مقتول و عامل با عاملات قبل آغاز گردید.
وی ادامه داد: در ادامه با دعوت از افراد مرتبط با مقتول از قول دوستان و آشنایان به پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول به مدت یکسال است که در آپارتمانی که به قتل رسیده با همسرش زندگی می کند و چندین بار نیز اختلافاتی بین آنها وجود آمده و صدای مشاجره آنها با همسایه ها شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بلافاصله اقدامات فنی به منظور یافتن ردی از ارتباطات تلفنی وی سوابق کیفری متهم انجام شد که نتایج حاکی از آن بود که متهم از افراد سابقه دار بوده و درحال حاضر سر بحث تعقیب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم است.
وی تصریح کرد: پس از یک هفته تحت تعقیب محل های احتمالی اختفای وی و همچنین منزل پدری و سایر اعضای خانواده و بستگان نزدیک متهم از طریق یکی از بستگان نزدیک قاتل ، مخفیگاه وی در استان قم شناسایی و ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ با دریافت نیابت قضایی به این استان اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن همسرش اعتراف کرد و انگیزه خود را از انجام این عمل اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا