رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار:

فعالیت در رده‌های پایه در درازمدت پاسخگو است/ مربیان برای تداوم انگیزه بازیکنان تلاش کنند

بصیر، غلامحسین صانعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به پیوستن ابوالفضل صفری به نساجی مازندران، اظهار کرد: حضور صفری در باشگاه نساجی مازندران ثمره کارهای طولانی مدت باشگاه فرابرتر است.

وی تصریح کرد: باشگاه فرابرتر در رده‌های پایه به خوبی فعالیت می‌کند و موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار خاطرنشان کرد: فعالیت در رده‌های پایه در درازمدت پاسخگو است چرا که این بازیکنان باید پرورش یابند و رده‌های مختلف را بگذرانند.

صانعی با اشاره به اینکه به آینده فوتبالیست‌های این شهرستان خوش‌بین هستم، اظهار کرد: در همان سالی که AFC فریدونکنار را به عنوان یکی از شهرهای مستعد فوتبال ارزیابی کرد، نشان می‌دهد این پتانسیل در فریدونکنار وجود دارد که بازیکنان خوبی به کشور معرفی شوند.

وی با بیان اینکه مربیان ما در این شهرستان با کمترین امکانات و هزینه‌ها در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته فوتبالیست‌های خوبی در لیگ برتر و سایر لیگ‌های کشور داشتیم و این امر باید تداوم داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار با تاکید بر اینکه نباید انگیزه برای ورزشکاران از بین برود و این امر وظیفه مربیان را سنگین‌تر می‌کند، اظهار کرد: برخی از بازیکنان زود اشباع می‌شوند و نیازمند انگیزه هستند و مربیان باید این بازیکنان را هدایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا