جریمه ۳۷ میلیون تومانی دو آژانس هواپیمایی

بصیر ،در خصوص پیگیری شکایت های مردمی در خصوص نحوه فروش بلیت عتبات برای ایام اربعین حسینی دو آژرانس هواپیمایی در مجموع ۳۷ میلیون تومان جریمه شد و اخطار پلمپ دریافت کردند.

در ادامه نظارت های مجلس، سازمان‌های هواپیمایی کشوری، تعزیرات حکومتی، حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و به دنبال شکایت‌های مردمی در خصوص فروش بلیت خارج از قیمت مصوب به وسیله آژانس هایی که در فهرست مراجع ۲۸ گانه فروش که از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشور برای فروش بلیت عتبات در ایام اربعین معرفی شده بودند بازدیدها و بازرسی های سرزده ای با حضور نماینده نهادهای مذکور و گروه خبری صدا و سیما صورت گرفت که تخلفات دو آژانس هواپیمایی در میرداماد و میرزای شیرازی احراز شد.

در این بازرسی ها مشخص شد آژانسی که در منطقه میرداماد به وسیله یک واسطه اقدام به فروش حدود ۶۰ بلیت به مقصد تهران-نجف کرده است دارای مجوز بند “ب”  بوده است و نام و نشان آن نیز جزء فهرست مراجع فروش ۲۸ گانه نبوده است.

در عین حال آژانس هواپیمایی که در خیابان میرزای شیرازی به فروش بلیت رفت تهران – نجف با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان اقدام کرده بود نیز مجوز فعالیت نداشته و مجوز آن در شهریور ماه امسال تعلیق شده است.

پس از احراز تخلف، با کارشناسی مراجع و نهادهای حاضر در محل، سازمان تعزیرات حکومتی این دو آژانس را در مجموع ۳۷ میلیون تومان جریمه کرد به علاوه اینکه از سوی سازمان اماکن نیز اخطار پلمپ دریافت کرده و همچنین سازمان هواپیمایی کشور نیز از طریق بازرسی خود و همچنین تشکیل پرونده در خصوص این مراکز تصمیم لازم را خواهند گرفت.
خبرگزاری صدا وسیما

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا