جشنواره گل دانش فریدونکنار در لیگ برتر نوجوانان کشور؛

دانش فریدونکنار مشهدی‌ها را نقره داغ کرد

بصیر، در این دیدار یک‌طرفه و زیبا، تیم فوتبال دانش فریدونکنار با نتیجه پرگل ۴ بر یک از سد تیم استعداد جوان مشهد گذشت تا پس از شکست دیدار نخست در برابر پدیده ساری، بازگشتی پرقدرت به این رقابت‌ها داشته باشد.

این دیدار که در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار برگزار شد، امیر رضا قاسمی‌فر، علیرضا قنبری، شهریار علیزاده، ابراهیم آقاجان‌زاده، محمدرضا محمدی، امین حبیب‌نژاد (بهنام شکروی ۷۰)، محمدحسین فلاح(طاهر مرزبانی ۸۲)، امیرمحمد امیرسلیمانی(علی محمدی ۷۵)، سیدمحمد هاشمی، یوسف‌رضا تنکابنی و امیرعباس مرادی برای دانش به میدان رفتند.

به گزارشبصیرنیوز، سیدکریم محمدی (سرمربی)، مرتضی قدیمی و حسن قربانی(مربیان)، دکتر مهران علیزاده(پزشک) و سعید اسفندیار(سرپرست)، اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

زنندگان گل‌های این بازی زیبا یوسف‌رضا تنکابنی(۲ گل)، امیرعباس مرادی و ابراهیم آقاجان‌زاده بوده‌اند.

سیدکریم محمدی سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار پس از پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: متاسفانه در بازی نخست و در دیدار با تیم پدیده ساری با توجه به کیفیت نامناسب زمین فوتبال فریدونکنار پس از ارائه یک بازی خوب، با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: امروز هم در هوای بارانی و زمین گل‌آلود فریدونکنار و با تجربه‌ای که از بازی نخست داشتیم، توانستیم تیم خوب استعداد جوان مشهد را با نتیجه پرگل ۴ بر یک شکست دهیم.

محمدی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف‌مان در فصل جاری حضور موفق در لیگ برتر کشور است، خاطرنشان کرد: هدف مجموعه دانش در تمام این سال‌ها رقابت با تیم‌های قدرتمند کشور و سازندگی و پرورش بازیکن برای حضورشان در تیم‌های مختلف ملی و باشگاه‌های بزرگ کشور بوده است.

سرمربی دانش فریدونکنار با تشکر از حمایت‌های سیدهادی میرانی‌کناری و محمدعلی رحمان‌زاده، سیده‌نازبانو عزیزی‌کناری اعضای شورای شهر فریدونکنار و اداره ورزش و هیئت فوتبال این شهرستان، گفت: از مربیان زحمت‌کش و بازیکنان خوب و آینده‌دار باشگاه دانش برای ارائه بازی خوب و کسب این نتیجه پر گل تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این برد را به مربی فقید این تیم شادروان مهرداد نصیری تقدیم می‌کنیم، گفت: جا دارد از زحمات مدیرعامل جوان باشگاه دانش حسن اسحاقی‌کناری نیز تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا