قرائت پیام یکی از سران فتنه به صورت رسمی توسط دعایی/شکسته شدن حرمت اربعین با کف و سوت

بصیر، در این همایش که به صورت برنامه ریزی شده به تبلیغ از گروهی خاص هدایت شد، پیام هاشمی رفسنجانی که قرار بود توسط حسین مرعشی محکوم فتنه و رئیس شورای استانی اصلاحات خوانده شود ؛ توسط محمود دعایی قرائت شد.

شنیده ها حاکی است ؛ حجت الاسلام محمود دعایی در این همایش در سخنانی به تعریف و تمجید از سران فتنه و خصوصا رئیس دولت اصلاحات پرداخته و اشک ریخته  است.

در این مراسم توسط محمود دعایی برای اولین بار  پیام یکی از سران فتنه به صورت رسمی خوانده شد.

پس از بیان این سخنان و شکسته شدن خطوط قرمز نظام که بنا به گفته ی مقام معظم رهبری قتنه خط قرمز است ؛ متاسفانه هیچ کدام از نمایندگان و مسئولین استانی این مراسم را ترک نکردند.

نکته ی جالب دیگر در این مراسم عدم اعتراض نمایندگان مجلس و مسئولان استانی کرمان در رابطه با تمجید از فتنه گران بود و که حتی هنگام قرائت پیام یکی از سران فتنه  تمامی این مسولان این سخنان را شنیدند و دم نزدند.

اصلاح طلبان حاضر در این جلسه زمانی که نام سران فتنه برده می شد دقایقی را با سوت و کف زدن به شادمانی می پرداختند ، که متاسفانه این سوت و کف ها در حالی زده شد که هزار عاشق اباعبدالله حسین(ع) در آستانه ی اربعین حسینی در حال پیاده روی به سمت حرم مطهر این امام همام هستند.

البته محمود دعایی رئیس روزنامه ی اطلاعات در سخنرانی های قبلی خود در استان کرمان نیز بارها وبارها از سران فتنه یاد کرده بود و به تجمید از آنان پرداخته بوده است.

نکته ی جالب اینجاست خیری که این مراسم برای تجلیل از وی برگزار شده بود؛ خود به برگزاری این مراسم و هزینه های فراوان آن اعتراض کرده و در این همایش حضور نداشت.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا