مرگ مشكوك تازه داماد زير دوش حمام

بصیر ،ساعت ۲ بامداد ديروز ساكنان ساختماني حوالي پونك، مأموران پليس را از ماجرايي مرموز در ساختمان با خبر كردند. آنها گفتند به جاري شدن آب خون آلود از آپارتمان همسايه مشكوك هستند.

پس از آن بود كه مأموران كلانتري باغ فيض در محل حاضر شدند. مردي كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: ساعتي قبل متوجه نشت آب از سقف حمام خانه شدم. وقتي به داخل حمام رفتم، ديدم كه قطره‌هاي آب آلوده به خون است بنابراين راهي آپارتمان همسايه در طبقه بالا شدم، اما هر چقدر زنگ در را زدم، كسي در را باز نكرد تا اينكه به پليس خبر دادم.

وي ادامه داد: در اين خانه زن و شوهر جواني زندگي مي‌كنند كه به تازگي ازدواج كرده‌اند. مأموران پليس در تحقيق بيشتر متوجه شدند اين زن و شوهر با هم اختلاف دارند و همسايه‌ها هم در جريان مشاجره‌هاي لفظي آنها هستند. تحقيقات بعدي نشان داد زن جوان مدتي است از خانه قهر كرده و راهي خانه پدري شده است. مأموران پليس در گام بعدي با تماس تلفني با زن صاحبخانه وي را از ماجرا باخبر كردند كه در محل حاضر شد. پس از باز شدن در خانه بود كه مأموران قدم به داخل آپارتمان گذاشتند و متوجه شدند شير آب حمام باز است، اما خبري از تازه داماد نيست. آنها در حمام جسد وي را كشف كردند.

بررسي‌ها نشان داد، مرد جوان بر اثر خونريزي از سر و پا فوت شده و افتادن جسد روي مسير خروج آب باعث نشت آن به خانه همسايه شده است. دقايقي بعد از كشف جسد، قاضي مدير روستا بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان دهم اداره آگاهي در محل حاضر شد.

بررسي‌ها نشان داد كه تازه داماد خارج از حمام مجروح و پس از قرار گرفتن زير دوش آب فوت شده است. در حالي كه احتمال فرضيه جنايت در اين حادثه براي تيم جنايي قوت گرفته بود، گزارش اوليه پزشكي قانوني نشان داد، مرد فوت شده پس از اينكه كنترلش را از دست داده با لبه تخت برخورد كرده كه در جريان آن سر و پايش به شدت زخمي مي‌شود. وي پس از اين حادثه كه هوشياري كامل نداشته براي شستن خون‌هاي بدنش به حمام رفته و آنجا بر اثر خونريزي شديد جان باخته است.

همسر مرد فوت شده هم گفت: مدتي قبل با هم ازدواج كرديم. ابتدا زندگي خوبي داشتيم تا اينكه با هم اختلاف پيدا كرديم. او بد اخلاق بود و هميشه با من مشاجره داشت به همين دليل از خانه قهر كردم و به خانه پدرم رفتم. چند روزي بود از او خبري نداشتم تا اينكه ساعتي قبل مأموران پليس موضوع را به من خبر دادند.

در ادامه جسد مرد جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور قاضي مدير روستا به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران پليس تحقيقات درباره اين حادثه را آغاز كرده‌اند.

شمال نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا